Skoči na glavni sadržaj

Ostalo

DOPRINOS PROCESA VREDNOVANJA I SAMOVREDNOVANJA RADU ŠKOLSKOG MENADŽMENTA U IMPLEMENTACIJI KONCEPTA ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA ODRŽIVI RAZVOJ U ŠKOLAMA

Dunja Anđić ; Faculty of Teacher Education, University of Rijeka


Puni tekst: hrvatski pdf 936 Kb

str. 399-438

preuzimanja: 790

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 936 Kb

str. 399-438

preuzimanja: 405

citiraj


Sažetak

Rad se bavi problematikom školskog menadžmenta i procesa vrednovanja i samovrednovanja u implementaciji koncepta odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama. U teorijskom dijelu prikazuju se temeljne odrednice pojmova te značaj rada školskog menadžmenta u razvijanju holističkih pristupa u implementaciji koncepta odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u škole. Istraživanje je provedeno u 40 osnovnih škola i uključivalo je 740 ispitanika. Provedena je regresijska analiza s ciljem traženja odgovora koliko i koji procesi vrednovanja i samovrednovanja pridonose radu/aktivnostima školskog menadžmenta u implementaciji koncepta odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama. Rezultati su ukazali da procesi vrednovanja i samovrednovanja u školama objašnjavaju čak 52% aktivnosti/rada školskog menadžmenta u implementaciji koncepta odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama. Međutim, ukazali su i na nedostatno razvijene procese kojima bi se rad školskog menadžmenta mogao značajnije razvijati, doprinositi holističkom razvoju koncepta odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama, ali i reformi škole kao buduće održive zajednice.

Ključne riječi

održive škole; školski menadžment i vođenje; učitelji

Hrčak ID:

105553

URI

https://hrcak.srce.hr/105553

Datum izdavanja:

27.6.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.186 *