hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Istraživanje o organizacijskom građanskom ponašanju (OGP) studenata na Učiteljskom fakultetu

Sevilay Sahin ; Department of Educational Administration, Supervision, Planning and Economics, University of Gaziantep

Puni tekst: hrvatski, pdf (802 KB) str. 73-97 preuzimanja: 367* citiraj
APA 6th Edition
Sahin, S. (2013). Istraživanje o organizacijskom građanskom ponašanju (OGP) studenata na Učiteljskom fakultetu. Croatian Journal of Education, 15 (Sp.Ed.3), 73-97. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/111351
MLA 8th Edition
Sahin, Sevilay. "Istraživanje o organizacijskom građanskom ponašanju (OGP) studenata na Učiteljskom fakultetu." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. Sp.Ed.3, 2013, str. 73-97. https://hrcak.srce.hr/111351. Citirano 22.10.2020.
Chicago 17th Edition
Sahin, Sevilay. "Istraživanje o organizacijskom građanskom ponašanju (OGP) studenata na Učiteljskom fakultetu." Croatian Journal of Education 15, br. Sp.Ed.3 (2013): 73-97. https://hrcak.srce.hr/111351
Harvard
Sahin, S. (2013). 'Istraživanje o organizacijskom građanskom ponašanju (OGP) studenata na Učiteljskom fakultetu', Croatian Journal of Education, 15(Sp.Ed.3), str. 73-97. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/111351 (Datum pristupa: 22.10.2020.)
Vancouver
Sahin S. Istraživanje o organizacijskom građanskom ponašanju (OGP) studenata na Učiteljskom fakultetu. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 22.10.2020.];15(Sp.Ed.3):73-97. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111351
IEEE
S. Sahin, "Istraživanje o organizacijskom građanskom ponašanju (OGP) studenata na Učiteljskom fakultetu", Croatian Journal of Education, vol.15, br. Sp.Ed.3, str. 73-97, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111351. [Citirano: 22.10.2020.]
Puni tekst: engleski, pdf (802 KB) str. 73-97 preuzimanja: 420* citiraj
APA 6th Edition
Sahin, S. (2013). Examining Organizational Citizenship Behaviours (OCBs) of Teacher Candidates at the Faculty of Education. Croatian Journal of Education, 15 (Sp.Ed.3), 73-97. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/111351
MLA 8th Edition
Sahin, Sevilay. "Examining Organizational Citizenship Behaviours (OCBs) of Teacher Candidates at the Faculty of Education." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. Sp.Ed.3, 2013, str. 73-97. https://hrcak.srce.hr/111351. Citirano 22.10.2020.
Chicago 17th Edition
Sahin, Sevilay. "Examining Organizational Citizenship Behaviours (OCBs) of Teacher Candidates at the Faculty of Education." Croatian Journal of Education 15, br. Sp.Ed.3 (2013): 73-97. https://hrcak.srce.hr/111351
Harvard
Sahin, S. (2013). 'Examining Organizational Citizenship Behaviours (OCBs) of Teacher Candidates at the Faculty of Education', Croatian Journal of Education, 15(Sp.Ed.3), str. 73-97. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/111351 (Datum pristupa: 22.10.2020.)
Vancouver
Sahin S. Examining Organizational Citizenship Behaviours (OCBs) of Teacher Candidates at the Faculty of Education. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 22.10.2020.];15(Sp.Ed.3):73-97. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111351
IEEE
S. Sahin, "Examining Organizational Citizenship Behaviours (OCBs) of Teacher Candidates at the Faculty of Education", Croatian Journal of Education, vol.15, br. Sp.Ed.3, str. 73-97, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111351. [Citirano: 22.10.2020.]

Sažetak
Glavni cilj ovoga istraživanja bio je ispitati organizacijsko građansko ponašanje studenata Učiteljskoga fakulteta. Budući da se organizacijsko građansko ponašanje smatra pojmom vezanim uz profesionalna postignuća i rad u učiteljskom zanimanju, ali i u svakom drugom zanimanju, važno je ispitati organizacijsko građansko ponašanje studenata koji će raditi u učiteljskoj struci. Provedeno je istraživanje kojemu je cilj objasniti organizacijsko građansko ponašanje budućih učitelja koji će nakon završetka fakulteta raditi u školama. U ovome radu ispitivano je organizacijsko građansko ponašanje budućih učitelja prema njihovome akademskom uspjehu. Uzorak uzet za istraživanje sastojao se od 224 studenta Učiteljskoga fakulteta. Za dobivanje podataka koristila se Skala organizacijskoga građanskog ponašanja. Pri analiziranju podataka koristila se deskriptivna i korelacijska statistika. Rezultati su pokazali da studenti koji pohađaju Učiteljski fakultet imaju odgovarajući stupanj organizacijskog građanskog ponašanja, a studenti koji imaju bolji akademski uspjeh pokazali su i viši stupanj organizacijskoga građanskog ponašanja.

Ključne riječi
građanska vrlina; individualna inicijativa; organizacijska odanost; profesionalno postignuće; savjesnost

Hrčak ID: 111351

URI
https://hrcak.srce.hr/111351

[engleski]

Posjeta: 1.296 *