hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

KOMUNIKACIJOM DO KONKURENTSKIH PREDNOSTI

Neven Garača ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici, Virovitica, Hrvatska
Milijanka Ratković ; Visoka škola za menadžment i poslovne komunikacije, Sremski Karlovci, Srbija
Saša Raletić ; Visoka škola za menadžment i poslovne komunikacije, Sremski Karlovci, Srbija

Puni tekst: engleski, pdf (361 KB) str. 361-371 preuzimanja: 808* citiraj
APA 6th Edition
Garača, N., Ratković, M. i Raletić, S. (2013). ACHIEVING COMPETITION ADVANCEMENT THROUGH COMMUNICATION. Informatologia, 46 (4), 361-371. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/113096
MLA 8th Edition
Garača, Neven, et al. "ACHIEVING COMPETITION ADVANCEMENT THROUGH COMMUNICATION." Informatologia, vol. 46, br. 4, 2013, str. 361-371. https://hrcak.srce.hr/113096. Citirano 11.07.2020.
Chicago 17th Edition
Garača, Neven, Milijanka Ratković i Saša Raletić. "ACHIEVING COMPETITION ADVANCEMENT THROUGH COMMUNICATION." Informatologia 46, br. 4 (2013): 361-371. https://hrcak.srce.hr/113096
Harvard
Garača, N., Ratković, M., i Raletić, S. (2013). 'ACHIEVING COMPETITION ADVANCEMENT THROUGH COMMUNICATION', Informatologia, 46(4), str. 361-371. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/113096 (Datum pristupa: 11.07.2020.)
Vancouver
Garača N, Ratković M, Raletić S. ACHIEVING COMPETITION ADVANCEMENT THROUGH COMMUNICATION. Informatologia [Internet]. 2013 [pristupljeno 11.07.2020.];46(4):361-371. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113096
IEEE
N. Garača, M. Ratković i S. Raletić, "ACHIEVING COMPETITION ADVANCEMENT THROUGH COMMUNICATION", Informatologia, vol.46, br. 4, str. 361-371, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113096. [Citirano: 11.07.2020.]

Sažetak
U suvremenom globaliziranom i umreženom svijetu poslovne organizacije da bi opstale na tržištu moraju stvoriti i održati sposobnost pobjeđivanja svojih suparnika u tržišnom natjecanju. Kako bi to uspjele poslovne organizacije moraju nalaziti odgovor na pitanje kako nešto učiniti bolje i/ili drugačije od konkurenata, a što će prihvatiti potencijalni potrošači. U teoriji i praksi ovakvo djelovanje poznato je kao stretegijski menadžment. Da bi ostvarila svoje ciljeve poslovna organizacija komunicira sa svojom okolinom, a time i komunikacija postaje važan dio strategijskog menadžmenta. Okolina se može najjednostavnije promatrati kao unutarnja i vanjska. Komunikacija sa unutarnjom okolinom ima za cilj proizvesti, stvoriti proizvod ili uslugu, a komunikacija sa vanjskom okolinom prodati proizvod ili uslugu. Proces razmjene počinje i završava komunikacijom, tako komunikacija postaje i alat i područje za ostvarivanje konkurentske prednosti. Zadovoljstvo potrošača ne može se postići bez zadovoljstva ljudi koji sa tim potrošačima komuniciraju direktno ili indirektno.

Ključne riječi
komunikacija; upravljanje; konkurentska prednost

Hrčak ID: 113096

URI
https://hrcak.srce.hr/113096

[engleski]

Posjeta: 1.926 *