Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Polemički esej u nastavi povijesti

Vedran Ristić ; III. gimnazija, Osijek


Puni tekst: hrvatski pdf 354 Kb

str. 71-95

preuzimanja: 7.187

citiraj


Sažetak

Autor prikazuje položaj eseja u hrvatskoj nastavnoj teoriji i praksi. Razmatra prednosti pisanja polemičkog eseja na redovnoj nastavi povijesti kao postupka kojim se postiže razvoj pismenosti u širem smislu riječi, općih i društveno-humanističkih kompetencija
te produbljuje razumijevanje povijesti kao znanstvene discipline. Raščlanjuje i opisuje proces izrade takvog eseja na nastavi te potkrepljuje primjerima eseja učenika trećih i četvrtih razreda gimnazije.

Ključne riječi

pismenost; esej; školski esej; polemički esej; proces izrade eseja; povijesni izvori; kompetencije; istraživačka nastava; aktivno učenje

Hrčak ID:

117180

URI

https://hrcak.srce.hr/117180

Datum izdavanja:

11.3.2014.

Posjeta: 8.237 *