hrcak mascot   Srce   HID

Professional paper

DOMAĆE ZADAĆE – IZNIMKA, A NE PRAVILO

Stjepan Sokol ; Primary school Vijenac, Osijek, Croatia
Vesna Vrbošić ; Primary school Vijenac, Osijek, Croatia

Fulltext: english, pdf (229 KB) pages 79-93 downloads: 474* cite
APA 6th Edition
Sokol, S. & Vrbošić, V. (2013). HOMEWORK – THE EXCEPTION AND NOT THE RULE. Život i škola, LIX (29), 79-93. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/121335
MLA 8th Edition
Sokol, Stjepan and Vesna Vrbošić. "HOMEWORK – THE EXCEPTION AND NOT THE RULE." Život i škola, vol. LIX, no. 29, 2013, pp. 79-93. https://hrcak.srce.hr/121335. Accessed 3 Apr. 2020.
Chicago 17th Edition
Sokol, Stjepan and Vesna Vrbošić. "HOMEWORK – THE EXCEPTION AND NOT THE RULE." Život i škola LIX, no. 29 (2013): 79-93. https://hrcak.srce.hr/121335
Harvard
Sokol, S., and Vrbošić, V. (2013). 'HOMEWORK – THE EXCEPTION AND NOT THE RULE', Život i škola, LIX(29), pp. 79-93. Available at: https://hrcak.srce.hr/121335 (Accessed 03 April 2020)
Vancouver
Sokol S, Vrbošić V. HOMEWORK – THE EXCEPTION AND NOT THE RULE. Život i škola [Internet]. 2013 [cited 2020 April 03];LIX(29):79-93. Available from: https://hrcak.srce.hr/121335
IEEE
S. Sokol and V. Vrbošić, "HOMEWORK – THE EXCEPTION AND NOT THE RULE", Život i škola, vol.LIX, no. 29, pp. 79-93, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/121335. [Accessed: 03 April 2020]

Abstracts
I nakon sedam godina tijekom kojih smo promišljali o svrhovitosti domaćih zadaća i intenzivno radili na provedbi dogovorenih stajališta o domaćim zadaćama, i dalje preteže mišljenje javnosti da je domaća zadaća sve ono što učenik radi u domu u svrhu učvršćivanja stečenih znanja i vještina, odnosno za pripremanje usvajanja novih znanja u nastavi. Nasuprot tomu pod pojmom domaća zadaća mi podrazumijevamo isključivo rješavanje zadataka u pisanu obliku bez mogućnosti izbora. Slijedeći takvo naše promišljanje željeli smo drukčijim pristupom nastavi motivirati učenike na aktivniji rad na nastavnom satu u svrhu učinkovitijega i trajnijega usvajanja i primjene nastavnih sadržaja. Stoga smo o svrhovitosti domaće zadaće, vremenu potrebnom za njezino rješavanje, njezinoj kompleksnosti, odnosu spram domaće zadaće i prijedlozima u svezi s domaćom zadaćom proveli istraživanje anketirajući učenike, roditelje i učitelje. Analizom iskazanih stajališta možemo zaključiti da je učinjen pomak u rasterećenju učenika domaćim zadaćama u najužem smislu tog pojma, a da nam predstoji daljnje unaprjeđivanje rada, posebice u individualnom pristupu učenicima.

Keywords
domaća zadaća; mogućnost izbora; aktivniji rad; motivacija; odgovornost

Hrčak ID: 121335

URI
https://hrcak.srce.hr/121335

[english] [german]

Visits: 1.019 *