hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

ULOGA I KOMPETENCIJE NASTAVNIKA U INTERKULTURALNOM OBRAZOVANJU

Dijana Drandić ; Pučko otvoreno učilište u Puli

Puni tekst: hrvatski, doc (122 KB) str. 49-57 preuzimanja: 989* citiraj
APA 6th Edition
Drandić, D. (2013). ULOGA I KOMPETENCIJE NASTAVNIKA U INTERKULTURALNOM OBRAZOVANJU. Magistra Iadertina, 8. (1.), 49-57. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/122640
MLA 8th Edition
Drandić, Dijana. "ULOGA I KOMPETENCIJE NASTAVNIKA U INTERKULTURALNOM OBRAZOVANJU." Magistra Iadertina, vol. 8., br. 1., 2013, str. 49-57. https://hrcak.srce.hr/122640. Citirano 21.10.2019.
Chicago 17th Edition
Drandić, Dijana. "ULOGA I KOMPETENCIJE NASTAVNIKA U INTERKULTURALNOM OBRAZOVANJU." Magistra Iadertina 8., br. 1. (2013): 49-57. https://hrcak.srce.hr/122640
Harvard
Drandić, D. (2013). 'ULOGA I KOMPETENCIJE NASTAVNIKA U INTERKULTURALNOM OBRAZOVANJU', Magistra Iadertina, 8.(1.), str. 49-57. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/122640 (Datum pristupa: 21.10.2019.)
Vancouver
Drandić D. ULOGA I KOMPETENCIJE NASTAVNIKA U INTERKULTURALNOM OBRAZOVANJU. Magistra Iadertina [Internet]. 2013 [pristupljeno 21.10.2019.];8.(1.):49-57. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/122640
IEEE
D. Drandić, "ULOGA I KOMPETENCIJE NASTAVNIKA U INTERKULTURALNOM OBRAZOVANJU", Magistra Iadertina, vol.8., br. 1., str. 49-57, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/122640. [Citirano: 21.10.2019.]

Sažetak
Polazeći od činjenice da interkulturalno obrazovanje kroz različitost svojih programa koji potiču dijalog između različitih kultura, pokreće promjene u obrazovnoj politici i odgojno-obrazovnoj praksi, pozitivnu interakciju i integraciju među kulturama, te prihvaćanje, poznavanje, vrednovanje, poštivanje i razumijevanje različitih kultura, u ovom radu se razmatra uloga i kompetencije nastavnika u takvom procesu. U prvom dijelu pojašnjava se uloga nastavnika s obzirom na oblike i strategije poučavanja koje koriste u razredu. U nastavku rada naglasak se stavlja na različitost u određenju pojma interkulturalnih kompetencija u kontekstu profesionalnoga i osobnoga razvoja svakog nastavnika.

Ključne riječi
interkulturalno obrazovanje; kompetencije; nastavnik; razumijevanje i poštivanje različitosti

Hrčak ID: 122640

URI
https://hrcak.srce.hr/122640

[engleski]

Posjeta: 1.766 *