hrcak mascot   Srce   HID

Recenzija, Prikaz

Marketing u crkvi. Suvremeni koncept nove evangelizacije naroda

Julijana Mladenovska-Tešija   ORCID icon orcid.org/0000-0001-5134-0724 ; Visoko evanđeosko teološko učilište, Osijek

Puni tekst: hrvatski, pdf (47 KB) str. 129-131 preuzimanja: 264* citiraj
APA 6th Edition
Mladenovska-Tešija, J. (2014). Marketing u crkvi. Suvremeni koncept nove evangelizacije naroda. Kairos, 8 (1), 129-131. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/123263
MLA 8th Edition
Mladenovska-Tešija, Julijana. "Marketing u crkvi. Suvremeni koncept nove evangelizacije naroda." Kairos, vol. 8, br. 1, 2014, str. 129-131. https://hrcak.srce.hr/123263. Citirano 19.01.2020.
Chicago 17th Edition
Mladenovska-Tešija, Julijana. "Marketing u crkvi. Suvremeni koncept nove evangelizacije naroda." Kairos 8, br. 1 (2014): 129-131. https://hrcak.srce.hr/123263
Harvard
Mladenovska-Tešija, J. (2014). 'Marketing u crkvi. Suvremeni koncept nove evangelizacije naroda', Kairos, 8(1), str. 129-131. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/123263 (Datum pristupa: 19.01.2020.)
Vancouver
Mladenovska-Tešija J. Marketing u crkvi. Suvremeni koncept nove evangelizacije naroda. Kairos [Internet]. 2014 [pristupljeno 19.01.2020.];8(1):129-131. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/123263
IEEE
J. Mladenovska-Tešija, "Marketing u crkvi. Suvremeni koncept nove evangelizacije naroda", Kairos, vol.8, br. 1, str. 129-131, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/123263. [Citirano: 19.01.2020.]

Hrčak ID: 123263

URI
https://hrcak.srce.hr/123263

Posjeta: 402 *