hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije

Rea Fulgosi-Masnjak
Sunčica Dalić Pavelić

Puni tekst: hrvatski, pdf (9 MB) str. 179-190 preuzimanja: 214* citiraj
APA 6th Edition
Fulgosi-Masnjak, R. i Dalić Pavelić, S. (2001). Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37 (2), 179-190. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/13031
MLA 8th Edition
Fulgosi-Masnjak, Rea i Sunčica Dalić Pavelić. "Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 37, br. 2, 2001, str. 179-190. https://hrcak.srce.hr/13031. Citirano 09.12.2019.
Chicago 17th Edition
Fulgosi-Masnjak, Rea i Sunčica Dalić Pavelić. "Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 37, br. 2 (2001): 179-190. https://hrcak.srce.hr/13031
Harvard
Fulgosi-Masnjak, R., i Dalić Pavelić, S. (2001). 'Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37(2), str. 179-190. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/13031 (Datum pristupa: 09.12.2019.)
Vancouver
Fulgosi-Masnjak R, Dalić Pavelić S. Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2001 [pristupljeno 09.12.2019.];37(2):179-190. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/13031
IEEE
R. Fulgosi-Masnjak i S. Dalić Pavelić, "Utjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.37, br. 2, str. 179-190, 2001. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/13031. [Citirano: 09.12.2019.]

Ključne riječi
structured games; peer attitudes; learning -disabled pupils

Hrčak ID: 13031

URI
https://hrcak.srce.hr/13031

[engleski]

Posjeta: 642 *