hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad
https://doi.org/10.15255/KUI.2015.019

Kemija u nastavi
Pouke flogistonske teorije

N. Raos ; Institut za medicinska istraživanja i medicinu rada Ksaverska c. 2, 10 000 Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (182 KB) str. 287-290 preuzimanja: 256* citiraj
APA 6th Edition
Raos, N. (2015). Kemija u nastavi
Pouke flogistonske teorije. Kemija u industriji, 64 (5-6), 287-290. https://doi.org/10.15255/KUI.2015.019
MLA 8th Edition
Raos, N.. "Kemija u nastavi
Pouke flogistonske teorije." Kemija u industriji, vol. 64, br. 5-6, 2015, str. 287-290. https://doi.org/10.15255/KUI.2015.019. Citirano 19.07.2019.
Chicago 17th Edition
Raos, N.. "Kemija u nastavi
Pouke flogistonske teorije." Kemija u industriji 64, br. 5-6 (2015): 287-290. https://doi.org/10.15255/KUI.2015.019
Harvard
Raos, N. (2015). 'Kemija u nastavi
Pouke flogistonske teorije', Kemija u industriji, 64(5-6), str. 287-290. https://doi.org/10.15255/KUI.2015.019
Vancouver
Raos N. Kemija u nastavi
Pouke flogistonske teorije. Kemija u industriji [Internet]. 2015 [pristupljeno 19.07.2019.];64(5-6):287-290. https://doi.org/10.15255/KUI.2015.019
IEEE
N. Raos, "Kemija u nastavi
Pouke flogistonske teorije", Kemija u industriji, vol.64, br. 5-6, str. 287-290, 2015. [Online]. https://doi.org/10.15255/KUI.2015.019

Sažetak
Povijesno gledano, postoje tri tumačenja gorenja: otpuštanje flogistona od tvari koja gori (flogistonska teorija), spajanje s kisikom (Lavoisierova teorija) i prijenos elektrona s tvari koja se oksidira na tvar koja se reducira (teorija redoks procesa). Između tih teorija mogu se povući usporedbe, pa se flogiston može razumjeti ili kao elektron ili kao slobodna (Gibbsova) energija. Razgovor o primjerenosti takvih usporedbi može biti dobra školska vježba, kako za bolje razumijevanje redoks procesa tako i za shvaćanje naravi znanstvenih teorija.

Ključne riječi
Teorije gorenja; povijest kemije; kemijsko obrazovanje; flogiston; redoks procesi

Hrčak ID: 138928

URI
https://hrcak.srce.hr/138928

[engleski]

Posjeta: 519 *