hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Medijsko podpomognuto rano prirodoslovlje i tehnike za održiv suprirodni razvoj u predškolskom odgoju

Dane Katalinič
Amand Papotnik
Drago Slokan

Puni tekst: hrvatski, pdf (115 KB) str. 113-117 preuzimanja: 1.047* citiraj
APA 6th Edition
Katalinič, D., Papotnik, A. i Slokan, D. (2007). Medijsko podpomognuto rano prirodoslovlje i tehnike za održiv suprirodni razvoj u predškolskom odgoju. Informatologia, 40 (2), 113-117. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/13374
MLA 8th Edition
Katalinič, Dane, et al. "Medijsko podpomognuto rano prirodoslovlje i tehnike za održiv suprirodni razvoj u predškolskom odgoju." Informatologia, vol. 40, br. 2, 2007, str. 113-117. https://hrcak.srce.hr/13374. Citirano 26.02.2021.
Chicago 17th Edition
Katalinič, Dane, Amand Papotnik i Drago Slokan. "Medijsko podpomognuto rano prirodoslovlje i tehnike za održiv suprirodni razvoj u predškolskom odgoju." Informatologia 40, br. 2 (2007): 113-117. https://hrcak.srce.hr/13374
Harvard
Katalinič, D., Papotnik, A., i Slokan, D. (2007). 'Medijsko podpomognuto rano prirodoslovlje i tehnike za održiv suprirodni razvoj u predškolskom odgoju', Informatologia, 40(2), str. 113-117. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/13374 (Datum pristupa: 26.02.2021.)
Vancouver
Katalinič D, Papotnik A, Slokan D. Medijsko podpomognuto rano prirodoslovlje i tehnike za održiv suprirodni razvoj u predškolskom odgoju. Informatologia [Internet]. 2007 [pristupljeno 26.02.2021.];40(2):113-117. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/13374
IEEE
D. Katalinič, A. Papotnik i D. Slokan, "Medijsko podpomognuto rano prirodoslovlje i tehnike za održiv suprirodni razvoj u predškolskom odgoju", Informatologia, vol.40, br. 2, str. 113-117, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/13374. [Citirano: 26.02.2021.]

Sažetak
Vrtić je, kao predškolska odgojno-obrazovna institucija, mjesto gdje počinje odgojno-obrazovni proces održivog razvoja. Temelj takvog razvoja čini kvaliteta odnosa između odgajatelja, djece, roditelja, društvene sredine i okoliša.
Održiv razvoj znači podupiranje napretka i razvoja kvalitete života, odgoja, osposobljavanja, obrazovanja… Kod planiranja i biranja stvarno-logičnih sadržaja početnog prirodoslovlja, tehnike i tehnologije za održiv razvoj potrebno je posvetiti posebnu brigu suvremenim strategijama i konceptima djelovanja, povezanosti korelacija i transfera sadržaja različitih područja djelatnosti ljudi, gdje računalo ostavlja pozitivan trag u smjeru funkcionalne pismenosti čovjeka. Dijete dobija spoznaje, iskustva i uvid u živu prirodu i u svijet tehnike preko igre, posmatranja, istraživanja i stvaralačkog rada. Aktivnosti u okolišu i o okolišu vode prema oblikovanju misaonih operacija i isto prema oblikovanju osnovnih pojmova. U tom okviru je moguća uporaba računala kao izvora za učenje. S računalnim strategijama, koje su smislene, kod ranog prirodoslovlja i tehnike, možemo reći da je računalo važno sredstvo i pomagalo za učenje, međutim, nikako samo jedini (multi)medij kojim dostižemo ciljeve ranog prirodoslovlja i tehnike za održiv suprirodni razvoj.

Ključne riječi
znanost; tehnika; tehnologija; mediji; stalan razvoj; procedure; metode; strategije

Hrčak ID: 13374

URI
https://hrcak.srce.hr/13374

Posjeta: 1.591 *