hrcak mascot   Srce   HID

Logopedija, Vol.5 No.1 Lipanj 2015.

Pregledni rad

Bilingual language acquisition: relation to language impairment and non-linguistic functioning

Kristina Vujnović Malivuk ; Sveučilište u Zagrebu, Centar za poslijediplomske studije, Jezik i kognitivna neuroznanost
Marijan Palmović ; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Odsjek za logopediju

Puni tekst: hrvatski, pdf (253 KB) str. 20-24 preuzimanja: 619* citiraj
APA 6th Edition
Vujnović Malivuk, K. i Palmović, M. (2015). Dvojezično usvajanje jezika: povezanost s jezičnim teškoćama i nejezičnim sposobnostima. Logopedija, 5 (1), 20-24. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/140211
MLA 8th Edition
Vujnović Malivuk, Kristina i Marijan Palmović. "Dvojezično usvajanje jezika: povezanost s jezičnim teškoćama i nejezičnim sposobnostima." Logopedija, vol. 5, br. 1, 2015, str. 20-24. https://hrcak.srce.hr/140211. Citirano 24.09.2018.
Chicago 17th Edition
Vujnović Malivuk, Kristina i Marijan Palmović. "Dvojezično usvajanje jezika: povezanost s jezičnim teškoćama i nejezičnim sposobnostima." Logopedija 5, br. 1 (2015): 20-24. https://hrcak.srce.hr/140211
Harvard
Vujnović Malivuk, K., i Palmović, M. (2015). 'Dvojezično usvajanje jezika: povezanost s jezičnim teškoćama i nejezičnim sposobnostima', Logopedija, 5(1), str. 20-24. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/140211 (Datum pristupa: 24.09.2018.)
Vancouver
Vujnović Malivuk K, Palmović M. Dvojezično usvajanje jezika: povezanost s jezičnim teškoćama i nejezičnim sposobnostima. Logopedija [Internet]. 28.06.2015. [pristupljeno 24.09.2018.];5(1):20-24. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140211
IEEE
K. Vujnović Malivuk i M. Palmović, "Dvojezično usvajanje jezika: povezanost s jezičnim teškoćama i nejezičnim sposobnostima", Logopedija, vol.5, br. 1, str. 20-24, lipanj 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140211. [Citirano: 24.09.2018.]

Sažetak
Acquiring two languages from an early age has been shown to have an impact on both linguistic and non-linguistic functioning. While children who acquire two languages from birth show similar language acquisition patterns (morphosyntactic structures, first words) to those of monolingual children, some properties of language acquisition are highly specific to bilingualism. In addition to being able to communicate in two languages, bilingual children demonstrate greater cognitive flexibility, metalinguistic awareness and creativity in language use. In some phases of language acquisition, the language of bilingual children may resemble the language of children with specific language impairment (SLI). Therefore, it is important to be able to distinguish the developmental paths and to clarify the similarities between monolingual and bilingual children. It seems that the most prominent differences exist in the speed with which children acquire correct language structures and creativity in language use

Ključne riječi
bilingualism; early communication; specific language impairment

Hrčak ID: 140211

URI
https://hrcak.srce.hr/140211

[hrvatski]

Posjeta: 1.236 *