hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Motoričke vještine učenika s kohlearnim implantatom

Tihomir Vidranski   ORCID icon orcid.org/0000-0002-4609-2057 ; School of Education, University of Osijek, Croatia
Zvonimir Tomac   ORCID icon orcid.org/0000-0001-6639-010X ; School of Education, University of Osijek, Croatia
Daria Farkaš ; School of Education, University of Osijek, Croatia

Puni tekst: engleski, pdf (247 KB) str. 1-8 preuzimanja: 390* citiraj
APA 6th Edition
Vidranski, T., Tomac, Z. i Farkaš, D. (2015). Motor Proficiency of Students with Cochlear Implants. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 51 (1), 1-8. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/141112
MLA 8th Edition
Vidranski, Tihomir, et al. "Motor Proficiency of Students with Cochlear Implants." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 51, br. 1, 2015, str. 1-8. https://hrcak.srce.hr/141112. Citirano 09.12.2019.
Chicago 17th Edition
Vidranski, Tihomir, Zvonimir Tomac i Daria Farkaš. "Motor Proficiency of Students with Cochlear Implants." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 51, br. 1 (2015): 1-8. https://hrcak.srce.hr/141112
Harvard
Vidranski, T., Tomac, Z., i Farkaš, D. (2015). 'Motor Proficiency of Students with Cochlear Implants', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 51(1), str. 1-8. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/141112 (Datum pristupa: 09.12.2019.)
Vancouver
Vidranski T, Tomac Z, Farkaš D. Motor Proficiency of Students with Cochlear Implants. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2015 [pristupljeno 09.12.2019.];51(1):1-8. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/141112
IEEE
T. Vidranski, Z. Tomac i D. Farkaš, "Motor Proficiency of Students with Cochlear Implants", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.51, br. 1, str. 1-8, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/141112. [Citirano: 09.12.2019.]

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi razvoj motoričkih vještina kod učenika s kohlearnim implantatom. U istraživanju je sudjelovalo šesnaestero djece s ugrađenim kohlearnim implantatom u dobi od 12.37 godina (SD 4.42), polaznika redovitog odgojno – obrazovnog sustava te 17-ero djece bez oštećenja sluha, u dobi od 12.64 godina (SD 3.69). Za procjenu razvijenosti motoričkih vještina korišten je Bruininks - Oseretsky test. Rezultati pokazuju da veliki postotak djece s kohlearnim implantatom postiže ispodprosječne rezultate u svim subtestovima, te da najslabije rezultate postižu u subtestovima grubih motoričkih vještina.Najznačnije statistički značajne razlike među promatranim skupinama utvrđene su u subtestovima za procjenu kordinacije gornjih ekstremiteta, bilateralne koordinacije i ravnoteže. Na osnovu dobivenih rezultata može se zaključiti da djeca bez oštećenja sluha postižu statistički značajno bolje rezultate u testovima za procjenu motoričkih vještina od djece s kohlearnim implantatom.

Ključne riječi
Kohlearni implantat; oštećenje sluha; motoričke vještine; Bruininks – Oseretsky test; redoviti odgojno obrazovni sustav; djeca

Hrčak ID: 141112

URI
https://hrcak.srce.hr/141112

[engleski]

Posjeta: 782 *