hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

POSLOVNA KOMUNIKACIJA – POSEBAN OSVRT NA NJEZINU ULOGU U PRODAJI ROBA I USLUGA

Sandra Mrvica Mađarac ; Veleučilište „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru
Stjepan Jelica ; Veleučilište „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru

Puni tekst: hrvatski, pdf (93 KB) str. 149-158 preuzimanja: 1.691* citiraj
APA 6th Edition
Mrvica Mađarac, S. i Jelica, S. (2015). POSLOVNA KOMUNIKACIJA – POSEBAN OSVRT NA NJEZINU ULOGU U PRODAJI ROBA I USLUGA. Mostariensia, 19 (1), 149-158. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/141945
MLA 8th Edition
Mrvica Mađarac, Sandra i Stjepan Jelica. "POSLOVNA KOMUNIKACIJA – POSEBAN OSVRT NA NJEZINU ULOGU U PRODAJI ROBA I USLUGA." Mostariensia, vol. 19, br. 1, 2015, str. 149-158. https://hrcak.srce.hr/141945. Citirano 27.11.2020.
Chicago 17th Edition
Mrvica Mađarac, Sandra i Stjepan Jelica. "POSLOVNA KOMUNIKACIJA – POSEBAN OSVRT NA NJEZINU ULOGU U PRODAJI ROBA I USLUGA." Mostariensia 19, br. 1 (2015): 149-158. https://hrcak.srce.hr/141945
Harvard
Mrvica Mađarac, S., i Jelica, S. (2015). 'POSLOVNA KOMUNIKACIJA – POSEBAN OSVRT NA NJEZINU ULOGU U PRODAJI ROBA I USLUGA', Mostariensia, 19(1), str. 149-158. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/141945 (Datum pristupa: 27.11.2020.)
Vancouver
Mrvica Mađarac S, Jelica S. POSLOVNA KOMUNIKACIJA – POSEBAN OSVRT NA NJEZINU ULOGU U PRODAJI ROBA I USLUGA. Mostariensia [Internet]. 2015 [pristupljeno 27.11.2020.];19(1):149-158. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/141945
IEEE
S. Mrvica Mađarac i S. Jelica, "POSLOVNA KOMUNIKACIJA – POSEBAN OSVRT NA NJEZINU ULOGU U PRODAJI ROBA I USLUGA", Mostariensia, vol.19, br. 1, str. 149-158, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/141945. [Citirano: 27.11.2020.]

Sažetak
Poslovna komunikacija je komunikacija koja se koristi za promicanje proizvoda i usluga. Komunikacija između kupca i prodajnoga osoblja mora teći neprekidno, a cilj je ove komunikacije razmjena informacija s kupcima, saznanje njihovih potreba ili eventualnoga nezadovoljstva određenim proizvodom. Iako je u percepciji komunikacije uvriježeno mišljenje da je segment verbalne komunikacije primarno najvažniji, neverbalna komponenta komunikacije, tj. neverbalni aspekt, prema istraživanjima zauzima jednako važnu, a u nekim slučajevima i važniju funkciju od verbalne komunikacije. Neverbalna komunikacija zapravo finalizira učinak verbalno izrečenih poruka. Cilj rada je definirati prodaju kao funkciju poduzeća, istražiti komunikacijske kanale, odnose s kupcima u prodaji, opisati komunikaciju prodajnih strategija te njihovu važnost u utjecaju na formiranje stava kod kupca/potrošača.

Ključne riječi
poslovna komunikacija; prodajno poslovanje; komunikacijski kanali; odnosi s kupcima

Hrčak ID: 141945

URI
https://hrcak.srce.hr/141945

[engleski]

Posjeta: 3.593 *