hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Tradicijska glazba u udžbenicima glazbene kulture u zbilji multikulturalne osnovne škole

Renata Sam Palmić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-8740-2157 ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, Rijeka, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (315 KB) str. 309-324 preuzimanja: 1.999* citiraj
APA 6th Edition
Sam Palmić, R. (2015). Tradicijska glazba u udžbenicima glazbene kulture u zbilji multikulturalne osnovne škole. Školski vjesnik, 64 (2), 309-324. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/148992
MLA 8th Edition
Sam Palmić, Renata. "Tradicijska glazba u udžbenicima glazbene kulture u zbilji multikulturalne osnovne škole." Školski vjesnik, vol. 64, br. 2, 2015, str. 309-324. https://hrcak.srce.hr/148992. Citirano 25.10.2021.
Chicago 17th Edition
Sam Palmić, Renata. "Tradicijska glazba u udžbenicima glazbene kulture u zbilji multikulturalne osnovne škole." Školski vjesnik 64, br. 2 (2015): 309-324. https://hrcak.srce.hr/148992
Harvard
Sam Palmić, R. (2015). 'Tradicijska glazba u udžbenicima glazbene kulture u zbilji multikulturalne osnovne škole', Školski vjesnik, 64(2), str. 309-324. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/148992 (Datum pristupa: 25.10.2021.)
Vancouver
Sam Palmić R. Tradicijska glazba u udžbenicima glazbene kulture u zbilji multikulturalne osnovne škole. Školski vjesnik [Internet]. 2015 [pristupljeno 25.10.2021.];64(2):309-324. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/148992
IEEE
R. Sam Palmić, "Tradicijska glazba u udžbenicima glazbene kulture u zbilji multikulturalne osnovne škole", Školski vjesnik, vol.64, br. 2, str. 309-324, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/148992. [Citirano: 25.10.2021.]

Sažetak
Radom se žele potkrijepiti i potvrditi spoznaje o potrebi osnaživanja senzibiliteta učenika za njihov vlastiti glazbeni i kulturni identitet, pri čemu se nastava Glazbene kulture koristi kao izvor i poticaj za razvijanje osjećaja prema tradicijskoj glazbi i kulturnom pluralizmu posebice unutar urbanih sredina, na primjeru Hrvatske. Ova stvarnost nije latentna ili povremena, već nužna posljedica multikulturalne sredine kao što je Hrvatska, te interkulturalnog dijaloga. Analiza tradicijskih napjeva u udžbenicima Glazbene kulture za osnovnu školu otvara nemali broj pitanja – od formalnih do praktičnih – pri čemu se rješenje, koje se u radu predlaže, ogleda u uvođenju elemenata interkulturalne glazbene kulture na primatu tradicijske glazbe u nastavu osnovne škole.

Ključne riječi
multikulturalno društvo; multikulturalna glazba; osnovno opće obrazovanje; zavičajni glazbeni identitet

Hrčak ID: 148992

URI
https://hrcak.srce.hr/148992

[engleski]

Posjeta: 2.538 *