hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području Brčko distrikta BiH

Nikola Grgić
Adis Puška

Puni tekst: hrvatski, pdf (488 KB) str. 103-120 preuzimanja: 971* citiraj
APA 6th Edition
Grgić, N. i Puška, A. (2015). Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području Brčko distrikta BiH. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 13 (2), 103-120. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/149150
MLA 8th Edition
Grgić, Nikola i Adis Puška. "Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području Brčko distrikta BiH." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol. 13, br. 2, 2015, str. 103-120. https://hrcak.srce.hr/149150. Citirano 28.11.2021.
Chicago 17th Edition
Grgić, Nikola i Adis Puška. "Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području Brčko distrikta BiH." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu 13, br. 2 (2015): 103-120. https://hrcak.srce.hr/149150
Harvard
Grgić, N., i Puška, A. (2015). 'Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području Brčko distrikta BiH', Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 13(2), str. 103-120. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/149150 (Datum pristupa: 28.11.2021.)
Vancouver
Grgić N, Puška A. Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području Brčko distrikta BiH. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu [Internet]. 2015 [pristupljeno 28.11.2021.];13(2):103-120. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/149150
IEEE
N. Grgić i A. Puška, "Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području Brčko distrikta BiH", Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol.13, br. 2, str. 103-120, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/149150. [Citirano: 28.11.2021.]

Sažetak
U ovom radu analizirane su glavne značajke potrošačkog etnocentrizma u Brčko distriktu, odnosno predanost kupovini tuzemnih proizvoda. Glavni cilj rada je sagledavanje mogućnosti poticanja kupovine tuzemnih proizvoda na temelju funkcioniranja mehanizma potrošačkog etnocentrizma u svrhu utvrđivanja izgradnje eventualnih strategija poticanja kupovine tuzemnih proizvoda.
U pripremi ovog rada korištena je empirijska metoda uporabom anketnog upitnika koji se temeljio na standardiziranom mjernom instrumentu CETSCALE sa 17 stavki i nekoliko dodatnih demografskih pitanja koja su pomogla u detaljnijem određivanju etnocentričnosti potrošačkih skupina. Rezultati ovog istraživanja pokazuju da u velikoj mjeri potrošački etnocentrizam utječe na izbor proizvoda tuzemne proizvodnje, a također daje i određenu notu važnosti tuzemnom podrijetlu proizvoda. Analizom dobivenih podataka zaključuje se da potrošački etnocentrizam nudi i određene mogućnosti u izgradnji strategija poticanja kupovine tuzemnih proizvoda na području Brčko distrikta.

Ključne riječi
potrošački etnocentrizam; CETSCALE; MANOVA

Hrčak ID: 149150

URI
https://hrcak.srce.hr/149150

Posjeta: 1.344 *