APA 6th Edition Sunara, S.M. (2013). Problematika restauriranja obojenih (metalnih) skulptura na otvorenom: slučaj skulpture Objekt II Josipa Diminića. Godišnjak zaštite spomenika kulture Hrvatske, (37/38), 197-210. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/149267
MLA 8th Edition Sunara, Sagita Mirjam. "Problematika restauriranja obojenih (metalnih) skulptura na otvorenom: slučaj skulpture Objekt II Josipa Diminića." Godišnjak zaštite spomenika kulture Hrvatske, vol. , no. 37/38, 2013, pp. 197-210. https://hrcak.srce.hr/149267. Accessed 17 Apr. 2021.
Chicago 17th Edition Sunara, Sagita Mirjam. "Problematika restauriranja obojenih (metalnih) skulptura na otvorenom: slučaj skulpture Objekt II Josipa Diminića." Godišnjak zaštite spomenika kulture Hrvatske , no. 37/38 (2013): 197-210. https://hrcak.srce.hr/149267
Harvard Sunara, S.M. (2013). 'Problematika restauriranja obojenih (metalnih) skulptura na otvorenom: slučaj skulpture Objekt II Josipa Diminića', Godišnjak zaštite spomenika kulture Hrvatske, (37/38), pp. 197-210. Available at: https://hrcak.srce.hr/149267 (Accessed 17 April 2021)
Vancouver Sunara SM. Problematika restauriranja obojenih (metalnih) skulptura na otvorenom: slučaj skulpture Objekt II Josipa Diminića. Godišnjak zaštite spomenika kulture Hrvatske [Internet]. 2013 [cited 2021 April 17];(37/38):197-210. Available from: https://hrcak.srce.hr/149267
IEEE S.M. Sunara, "Problematika restauriranja obojenih (metalnih) skulptura na otvorenom: slučaj skulpture Objekt II Josipa Diminića", Godišnjak zaštite spomenika kulture Hrvatske, vol., no. 37/38, pp. 197-210, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/149267. [Accessed: 17 April 2021]
Abstracts Skulptura Josipa Diminića Objekt II iz 1979. godine prva je stručno restaurirana skulptura iz Parka skulptura nastalih u sklopu Kolonije likovnih umjetnika „Željezara Sisak“. Na primjeru Diminićeve skulpture prezentirani su etički i tehnički izazovi restauriranja obojenih (metalnih) skulptura na otvorenom.
Skulptura je godinama bila prepuštena propadanju. Boje su izblijedjele i počele se ljuštiti, čelične ploče je zahvatila korozija, sve su plohe bile išarane, u skulpturi se čak palila vatra. U dogovoru s umjetnikom, u sklopu konzervatorsko-restauratorskog zahvata odstranjeni su izblijedjeli i oštećeni premazni slojevi, a skulptura je nanovo obojena. Određivanje izvornih nijansi boja bilo je izuzetno složeno, jer nije sačuvana slikovna građa koja dokumentira izvorni izgled skulpture.