Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.15516/cje.v17i0.812

Vrijeme za promjene: novi pristup obrazovanju u području računovodstva

Khaldoon Al-Htaybat ; Faculty of Economics and Administration, King Abdulaziz University
Larissa von Alberti-Alhtaybat ; Faculty of Economics and Administration, King Abdulaziz University


Puni tekst: hrvatski pdf 345 Kb

str. 103-135

preuzimanja: 384

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 345 Kb

str. 103-135

preuzimanja: 263

citiraj


Sažetak

U posljednjih nekoliko godina računovodstvo se pokazalo neuspješnim u nekoliko situacija, od kojih za primjer možemo uzeti Enron i Worldcom. Obrazovni sustav ne može poreći svoju odgovornost u tim neuspjesima budući da je odigrao bitnu ulogu u obrazovanju stručnjaka koji su na kraju iznevjerili sustav. Stoga bi trebalo dobro promisliti o sadašnjem obrazovnom sustavu i u njega uvesti odgovarajuće promjene. Cilj ove studije jest u tome dati svoj doprinos. U članku se analiziraju neki važni aktualni pristupi računovodstvenoj etici i etici u obrazovanju računovođa, kao i odgovarajuća ulogu koju imaju pravila i principi, teorije etike, vrijednosti i vrline. Članak prikazuje pristup u kojem su ta pravila, vrijednosti i vrline međusobno čvrsto povezani. Na kraju se raspravlja o implikacijama koje taj pristup ima na obrazovanje u području računovodstvene etike. Navode se preporuke za donositelje standarda i prijedlozi za buduća istraživanja.

Ključne riječi

principi računovodstva; konceptualni okvir; etika

Hrčak ID:

153250

URI

https://hrcak.srce.hr/153250

Datum izdavanja:

30.11.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.392 *