Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

ODGAJATELJ U RADU S DJECOM S KRONIČNIM BOLESTIMA

Petra Prović ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Valnea Hrvatin ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Sanja Skočić Mihić ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci


Puni tekst: hrvatski doc 187 Kb

str. 103-113

preuzimanja: 929

citiraj


Sažetak

Inkluzivni trendovi ogledaju se i u značajno većem uključivanju djece s kroničnim bolestima u redovne predškolske programe. Izazovi njihovog uključivanja povezani su s djetetovim zdravstvenim stanjem koje utječe na njegov odgojno-obrazovni napredak. U radu je prikazano dvoje djece s kroničnom bolesti, postupci u radu odgajatelja i prilagodbe načina rada u kako bi ono moglo sudjelovati u redovnim aktivnostima. Poznavanje djeteta s epilepsijom i bulboznom epidemolizom i utjecaja njegova zdravstvenog stanja na odgojno-obrazovno funkcioniranje temelj je planiranja rada i izrade individualiziranog programa rada. Individualizirani pristup u radu odnosi se na prilagođavanje prostora, aktivnosti i tempa rada kako bi dijete s kroničnom bolesti, usprkos i čestoj odsutnosti, moglo razvojno napredovati i na akademskom i socijalnom planu. Uloga odgajatelja je facilitirati socijalne interakcije i surađivati s roditeljima i stručnim suradnicima.

Ključne riječi

odgajatelj; dijete s kroničnom bolesti; epilepsija; bulbozna epidermoliza; inkluzija

Hrčak ID:

154218

URI

https://hrcak.srce.hr/154218

Datum izdavanja:

14.3.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.469 *