Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

POBOLJŠANJE UČINKOVITOSTI PRODAVAČA U VELEPRODAJNIM TVRTKAMA PUTEM ALATA ZA AUTOMATIZACIJU PRODAJE

Albana Berisha Qehaja orcid id orcid.org/0000-0002-5001-6073 ; Faculty of Economics, University of Prishtina
Enver Kutllovci ; Faculty of Economics, University of Prishtina
Mihane Berisha Namani ; Faculty of Economics, University of Prishtina


Puni tekst: engleski pdf 245 Kb

str. 99-118

preuzimanja: 1.545

citiraj


Sažetak

Glavna svrha ovog rada je doprinos raspravi o tome dolazi li do poboljšanja učinkovitosti prodavača kroz upotrebu alata za automatizaciju prodaje. Obavljeno je istraživanje na uzorku od tri lokalne tvrtke u Republici Kosovo, koje se bave distribucijom robe široke potrošnje (FMCG, fast-moving consumer goods). Ispitano je 58 zaposlenika lokalnih tvrtki „X“, „Y“ i „Z“. Ova je tema izabrana jer veleprodajne tvrtke koje se bave distribucijom robe široke potrošnje na Kosovu prolaze kroz tranziciju u pogledu upotrebe specijaliziranih informacijskih tehnologija poput dlanovnika (Personal Digital Assistant
– PDA). Neke su tvrtke započele sa svakodnevnom upotrebom ovih naprednih tehnoloških alata ranije, dok su ih drugi prihvatili kasnije. Međutim, neke tvrtke još nisu napredovale niti odstupile od tradicionalnog pristupa. U radu se iznosi tvrdnja kako veleprodajne tvrtke u distribuciji robe široke potrošnje koje su prihvatile alate za automatizaciju prodaje, imaju učinkovitije prodajno osoblje u usporedbi s tvrtkama u kojima se upotrebljava tradicionalni pristup bez dlanovnika i sustava za praćenje vozila (eng. vehicle surveillance
system). Rezultati empirijske studije u skladu su s trima hipotezama koje se iznose u radu.

Ključne riječi

učinkovitost prodavača; alati za automatizaciju prodaje; učinak; veleprodajna tvrtka; Kosovo

Hrčak ID:

160385

URI

https://hrcak.srce.hr/160385

Datum izdavanja:

15.6.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.203 *