hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

ISTRAŽIVANJE O TRAJNOSTI NAUČENIH SADRŽAJA U TRADICIONALNIM TE INTERAKTIVNIM NASTAVNIM OKRUŽENJIMA

Žolt Nemestovski ; University of Novi Sad, Hungarian Language Teacher Training Faculty, Subotica, Serbia
Dragana Glušac ; University of Novi Sad, Technical Faculty „Mihajlo Pupin“, Zrenjanin, Serbia
Branka Arsović ; University of Kragujevac Teacher Training Faculty of Užice, Serbia

Puni tekst: engleski, pdf (23 MB) str. 69-77 preuzimanja: 156* citiraj
APA 6th Edition
Nemestovski, Ž., Glušac, D. i Arsović, B. (2015). SURVEY ABOUT THE DURABILITY OF LEARNT CONTENTS IN TRADITIONAL AND IN INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS. Život i škola, LXI (2), 69-77. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/162153
MLA 8th Edition
Nemestovski, Žolt, et al. "SURVEY ABOUT THE DURABILITY OF LEARNT CONTENTS IN TRADITIONAL AND IN INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS." Život i škola, vol. LXI, br. 2, 2015, str. 69-77. https://hrcak.srce.hr/162153. Citirano 22.01.2020.
Chicago 17th Edition
Nemestovski, Žolt, Dragana Glušac i Branka Arsović. "SURVEY ABOUT THE DURABILITY OF LEARNT CONTENTS IN TRADITIONAL AND IN INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS." Život i škola LXI, br. 2 (2015): 69-77. https://hrcak.srce.hr/162153
Harvard
Nemestovski, Ž., Glušac, D., i Arsović, B. (2015). 'SURVEY ABOUT THE DURABILITY OF LEARNT CONTENTS IN TRADITIONAL AND IN INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS', Život i škola, LXI(2), str. 69-77. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/162153 (Datum pristupa: 22.01.2020.)
Vancouver
Nemestovski Ž, Glušac D, Arsović B. SURVEY ABOUT THE DURABILITY OF LEARNT CONTENTS IN TRADITIONAL AND IN INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS. Život i škola [Internet]. 2015 [pristupljeno 22.01.2020.];LXI(2):69-77. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/162153
IEEE
Ž. Nemestovski, D. Glušac i B. Arsović, "SURVEY ABOUT THE DURABILITY OF LEARNT CONTENTS IN TRADITIONAL AND IN INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS", Život i škola, vol.LXI, br. 2, str. 69-77, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/162153. [Citirano: 22.01.2020.]

Sažetak
Cilj je istraživanja u ovom radu bio ispitati postoji li razlika između tradicionalnih i interaktivnih okruženja učenja u odnosu na trajnost naučenog sadržaja. Istraživanje je provedeno u Vojvodini, sjevernoj pokrajini Republike Srbije, tijekom školske godine2013. Upitnikom je obuhvaćeno 186 učenika koji su učili u tradicionalnim nastavnim okruženjima (uglavnom su upotrebljavani tiskani nastavni materijali) i 193 učenika koji su učili u interaktivnim nastavnim okruženjima (uz upotrebu interaktivne ploče). Upitnik je proveden u dva nastavna okruženja u okviru nastavnog predmeta Od igre do računala(izborni predmet) u 3. razredu osnovne škole, nakon jednog mjeseca i nakon tri mjeseca. Nakon analize i obrade podataka utvrđeno je da učenici u interaktivnim nastavnim okruženjima zaboravljaju znatno manje nastavnih sadržaja nego učenici u tradicionalnim nastavnim okruženjima.

Ključne riječi
trajnost; interaktivno okruženje; sadržaji naučeni pomoću interaktivne ploče; tradicionalno okruženje

Hrčak ID: 162153

URI
https://hrcak.srce.hr/162153

[engleski] [njemački]

Posjeta: 364 *