Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Međupredmetno povezivanje povijesti, zemljopisa, glazbe i terenskog rada

Natalija MIHELČIĆ orcid id orcid.org/0000-0002-0004-9715 ; OSNOVNA ŠKOLA STOPIČE


Puni tekst: hrvatski pdf 157 Kb

str. 147-161

preuzimanja: 828

citiraj


Sažetak

Članak na primjeru školske ekskurzije sedmih razreda u Ljubljanu, analizira potencijal terenske nastave za međupredmetno povezivanje (u konkretnom slučaju povijesti, zemljopisa i glazbenog odgoja). Zaključuje da je ovakav oblik nastave izazovan i za učenike i za nastavnike. On iziskuje puno pripreme i dobru organizaciju, ali i da povezivanje različitih predmeta ima za posljedicu živopisnu nastavu koja će otkloniti krutost tradicionalnih pristupa, produbiti znanje i proširiti horizonte pojedinaca.

Ključne riječi

antika; međupredmetno povezivanje; klasična nastava; antička glazba; narodni muzej; povijest; zeljopis; ekskurzije

Hrčak ID:

165801

URI

https://hrcak.srce.hr/165801

Datum izdavanja:

30.12.2015.

Posjeta: 1.537 *