hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

ISPITIVANJE STAVOVA PREMA UČENJU ENGLESKOGA, NJEMAČKOGA I ŠPANJOLSKOG JEZIKA KAO STRANOG JEZIKA I JEZIKA STRUKE

Sandra Didović Baranac ; Sveučilište u Dubrovniku
Daniela Falkoni-Mjehović ; Sveučilište u Dubrovniku
Nives Vidak   ORCID icon orcid.org/0000-0002-4921-5403 ; Sveučilište u Dubrovniku

Puni tekst: hrvatski, pdf (572 KB) str. 11-30 preuzimanja: 650* citiraj
APA 6th Edition
Didović Baranac, S., Falkoni-Mjehović, D. i Vidak, N. (2016). ISPITIVANJE STAVOVA PREMA UČENJU ENGLESKOGA, NJEMAČKOGA I ŠPANJOLSKOG JEZIKA KAO STRANOG JEZIKA I JEZIKA STRUKE. Zbornik Sveučilišta u Dubrovniku, (3), 11-30. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/169952
MLA 8th Edition
Didović Baranac, Sandra, et al. "ISPITIVANJE STAVOVA PREMA UČENJU ENGLESKOGA, NJEMAČKOGA I ŠPANJOLSKOG JEZIKA KAO STRANOG JEZIKA I JEZIKA STRUKE." Zbornik Sveučilišta u Dubrovniku, vol. , br. 3, 2016, str. 11-30. https://hrcak.srce.hr/169952. Citirano 27.05.2020.
Chicago 17th Edition
Didović Baranac, Sandra, Daniela Falkoni-Mjehović i Nives Vidak. "ISPITIVANJE STAVOVA PREMA UČENJU ENGLESKOGA, NJEMAČKOGA I ŠPANJOLSKOG JEZIKA KAO STRANOG JEZIKA I JEZIKA STRUKE." Zbornik Sveučilišta u Dubrovniku , br. 3 (2016): 11-30. https://hrcak.srce.hr/169952
Harvard
Didović Baranac, S., Falkoni-Mjehović, D., i Vidak, N. (2016). 'ISPITIVANJE STAVOVA PREMA UČENJU ENGLESKOGA, NJEMAČKOGA I ŠPANJOLSKOG JEZIKA KAO STRANOG JEZIKA I JEZIKA STRUKE', Zbornik Sveučilišta u Dubrovniku, (3), str. 11-30. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/169952 (Datum pristupa: 27.05.2020.)
Vancouver
Didović Baranac S, Falkoni-Mjehović D, Vidak N. ISPITIVANJE STAVOVA PREMA UČENJU ENGLESKOGA, NJEMAČKOGA I ŠPANJOLSKOG JEZIKA KAO STRANOG JEZIKA I JEZIKA STRUKE. Zbornik Sveučilišta u Dubrovniku [Internet]. 2016 [pristupljeno 27.05.2020.];(3):11-30. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/169952
IEEE
S. Didović Baranac, D. Falkoni-Mjehović i N. Vidak, "ISPITIVANJE STAVOVA PREMA UČENJU ENGLESKOGA, NJEMAČKOGA I ŠPANJOLSKOG JEZIKA KAO STRANOG JEZIKA I JEZIKA STRUKE", Zbornik Sveučilišta u Dubrovniku, vol., br. 3, str. 11-30, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/169952. [Citirano: 27.05.2020.]

Sažetak
U ovom radu istražuju se stavovi i uvjerenja prema učenju tri strana jezika kao jezika struke u formalnome obrazovnom kontekstu. Cilj rada bio je istražiti razlike u stavovima učenika prema jeziku koji uče s obzirom na spol i dob. U uvodnom dijelu dan je uvid u važnost stavova i uvjerenja kao bitnih individualnih čimbenika u procesu ovladavanja stranim jezicima, a u nastavku je opisano istraživanje provedeno među učenicima srednje strukovne škole (N = 321) koji uče engleski, njemački i španjolski kao strani jezik. Podaci su prikupljeni s pomoću upitnika BALLI (Beliefs About Language Learning Inventory) autorice Horwitz (1987.) a za potrebe ovog istraživanja preuzet je hrvatski prijevod upitnika autorice Mihaljević Djigunović (1998.). Analiza podataka provedena je metodom deskriptivne i inferencijalne statistike koristeći se programskim paketom SPSS. Dobiveni rezultati upućuju na važnost afektivnih čimbenika u procesu učenja stranih jezika, pa mogu imati i praktične implikacije u nastavi.

Ključne riječi
stavovi i uvjerenja; engleski; njemački i španjolski jezik

Hrčak ID: 169952

URI
https://hrcak.srce.hr/169952

Posjeta: 895 *