hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Božja riječ pred izazovom elektronskih medija

Tonči Trstenjak ; Filozofski fakultet Družbe Isusove, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (666 KB) str. 151-160 preuzimanja: 436* citiraj
APA 6th Edition
Trstenjak, T. (1998). Božja riječ pred izazovom elektronskih medija. Obnovljeni život, 53 (2), 151-160. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/1515
MLA 8th Edition
Trstenjak, Tonči. "Božja riječ pred izazovom elektronskih medija." Obnovljeni život, vol. 53, br. 2, 1998, str. 151-160. https://hrcak.srce.hr/1515. Citirano 07.12.2019.
Chicago 17th Edition
Trstenjak, Tonči. "Božja riječ pred izazovom elektronskih medija." Obnovljeni život 53, br. 2 (1998): 151-160. https://hrcak.srce.hr/1515
Harvard
Trstenjak, T. (1998). 'Božja riječ pred izazovom elektronskih medija', Obnovljeni život, 53(2), str. 151-160. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/1515 (Datum pristupa: 07.12.2019.)
Vancouver
Trstenjak T. Božja riječ pred izazovom elektronskih medija. Obnovljeni život [Internet]. 1998 [pristupljeno 07.12.2019.];53(2):151-160. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/1515
IEEE
T. Trstenjak, "Božja riječ pred izazovom elektronskih medija", Obnovljeni život, vol.53, br. 2, str. 151-160, 1998. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/1515. [Citirano: 07.12.2019.]

Sažetak
Papinski dokumenti zahtijevaju da komunikacija ude na srcu crkvenoj zajednici. Ona je nadasve susret osoba, a usmjerena je stvaranju zajedništva. Da bi komunikacija Evanđelja kroz medije bila uspješna traži se prilagodba navještaje sredstvu komuniciranja, kako je to izvedeno u dugoj povijesti Crkve o čemu govori Marshall McLuhan. U govornoj renesansi u tijeku je proces prijelaza od tiskane riječi - čemu se kršćanska poruka savršeno prilagodila - na govornu, prilagođenu elektronskom mediju, gdje je važnija slika komunikatora, njegov način komuniciranja i njegovo iskustvo vjere od sadržaja koji naviješta. To ima svojih problema i u odnosu na stanje religijskih programa na europskim televizijama zbog slabog indeksa gledanosti. Na Hrvatskoj televiziji on se penje do 17% i teško probija granicu relativno malog interesa publike za religijske programe.

Hrčak ID: 1515

URI
https://hrcak.srce.hr/1515

Posjeta: 623 *