hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

PONUDA SPORTSKOG TURIZMA U HRVATSKOJ

Mato Bartoluci ; University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Croatia
Sanela Škorić ; University of Zagreb, Faculty of Kinesiology
Zrinka Starešinić ; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics

Puni tekst: engleski, pdf (201 KB) str. 9-25 preuzimanja: 1.316* citiraj
APA 6th Edition
Bartoluci, M., Škorić, S. i Starešinić, Z. (2016). SPORTS TOURISM OFFER IN CROATIA. Poslovna izvrsnost, 10 (2), 9-25. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/170723
MLA 8th Edition
Bartoluci, Mato, et al. "SPORTS TOURISM OFFER IN CROATIA." Poslovna izvrsnost, vol. 10, br. 2, 2016, str. 9-25. https://hrcak.srce.hr/170723. Citirano 18.06.2021.
Chicago 17th Edition
Bartoluci, Mato, Sanela Škorić i Zrinka Starešinić. "SPORTS TOURISM OFFER IN CROATIA." Poslovna izvrsnost 10, br. 2 (2016): 9-25. https://hrcak.srce.hr/170723
Harvard
Bartoluci, M., Škorić, S., i Starešinić, Z. (2016). 'SPORTS TOURISM OFFER IN CROATIA', Poslovna izvrsnost, 10(2), str. 9-25. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/170723 (Datum pristupa: 18.06.2021.)
Vancouver
Bartoluci M, Škorić S, Starešinić Z. SPORTS TOURISM OFFER IN CROATIA. Poslovna izvrsnost [Internet]. 2016 [pristupljeno 18.06.2021.];10(2):9-25. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/170723
IEEE
M. Bartoluci, S. Škorić i Z. Starešinić, "SPORTS TOURISM OFFER IN CROATIA", Poslovna izvrsnost, vol.10, br. 2, str. 9-25, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/170723. [Citirano: 18.06.2021.]

Sažetak
Turizam i sport dvije su masovne društveno-ekonomske pojave modernog društva. Prema podacima UNWTO-a, u 2014. godini u svijetu je registrirano preko 1 milijarde međunarodnih turističkih dolazaka – brojka koja je još uvijek u porastu. U isto vrijeme,
prema nekim procjenama, sport obuhvaća preko 600 milijuna aktivnih sudionika. Znatan dio ovih sportskih aktivnosti provodi se u okviru turizma. Moguće je stoga reći kako su sport i turizam dvije međusobno povezane aktivnosti koje generiraju brojne funkcije i
znatne ekonomske učinke. Osnovni je cilj ovog rada analizirati razvoj sportskog turizma u Hrvatskoj. U tu su svrhu korišteni primarni i sekundarni izvori podataka. Provedeno je desk istraživanje (pretraživane su Internet stranice gradskih turističkih zajednica kako bi se analizirala sportska ponuda), te je razvijen upitnik namijenjen stručnjacima u području razvoja (sportskog) turizma. Osnovna je hipoteza rada kako bi se sportski turizam u Hrvatskoj trebao razvijati kao integralni turistički proizvod. Rezultati istraživanja provedenog anketnim upitnikom pokazali su kako je pet najčešće spominjanih sportskih aktivnosti biciklizam, šetnje, tenis, ribolov i jahanje. Međutim, analiza Internet stranica pokazala je nešto drugačiju situaciju. U ovom su slučaju najčešće spominjane sportske aktivnosti su biciklizam, ribolov, lov, planinarenje i tenis. Većina ispitanih destinacija, njih 84%, koristi sportsku ponudu prilikom promocije svoje destinacije, no čini to kao dopunu glavnoj atrakciji. Ukoliko navedenom dodamo činjenicu kako se motiv sporta nalazi na četvrtom mjestu i odabralo ga je 38% destinacija, čini se jasnim kako se sportska ponuda razvija isključivo kao integralni dio turističke ponude.

Ključne riječi
turizam; sportska ponuda; integralni turistički proizvod

Hrčak ID: 170723

URI
https://hrcak.srce.hr/170723

[engleski]

Posjeta: 3.069 *