Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.15516/cje.v18i4.1919

Interpersonalna komunikacija u edukaciji – analiza i sistematizacija pravaca istraživanja

Tonči Bavčević ; Faculty of Kinesiology University of Split


Puni tekst: hrvatski pdf 360 Kb

str. 1201-1233

preuzimanja: 1.043

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 360 Kb

str. 1201-1233

preuzimanja: 296

citiraj


Sažetak

Interpersonalna komunikacija predstavlja jedan od najvažnijih aspekata u procesu edukacije. Njezina uloga očituje se na više razina, pa ju je moguće promatrati kao generator interpersonalnih odnosa u odgojno-obrazovnom procesu, ali i kao posljedicu uspostavljenih interpersonalnih odnosa na razini subjekata edukacijskog procesa. Drugim riječima, interpersonalna komunikacija osigurava generiranje socijalne matrice unutar koje se odvija edukacija u širem, odnosno neposredan odgojno-obrazovni rad u užem smislu. Stoga je izučavanje interpersonalne komunikacije od iznimne važnosti za razumijevanje i unaprjeđenje edukacije u cjelini. U rada je opisana izvršena analiza i sistematizacija pravaca istraživanja interpersonalne komunikacije u edukaciji, što omoguje sistematski uvid u navedenu problematiku i osigurava platformu za daljnja istraživanja.

Ključne riječi

odgojno-obrazovni proces; pedagoška komunikacija; razgovor u školi

Hrčak ID:

172315

URI

https://hrcak.srce.hr/172315

Datum izdavanja:

29.12.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.888 *