hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

KONVERGENCIJA MEDIJA I TRANSFORMACIJA PUBLIKE

Denis Kalamar ; FERI, Institut za medijske komunikacije, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija

Puni tekst: engleski, pdf (558 KB) str. 190-202 preuzimanja: 2.793* citiraj
APA 6th Edition
Kalamar, D. (2016). CONVERGENCE OF MEDIA AND TRANSFORMATION OF AUDIENCE. Informatologia, 49 (3-4), 190-202. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/173849
MLA 8th Edition
Kalamar, Denis. "CONVERGENCE OF MEDIA AND TRANSFORMATION OF AUDIENCE." Informatologia, vol. 49, br. 3-4, 2016, str. 190-202. https://hrcak.srce.hr/173849. Citirano 18.10.2019.
Chicago 17th Edition
Kalamar, Denis. "CONVERGENCE OF MEDIA AND TRANSFORMATION OF AUDIENCE." Informatologia 49, br. 3-4 (2016): 190-202. https://hrcak.srce.hr/173849
Harvard
Kalamar, D. (2016). 'CONVERGENCE OF MEDIA AND TRANSFORMATION OF AUDIENCE', Informatologia, 49(3-4), str. 190-202. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/173849 (Datum pristupa: 18.10.2019.)
Vancouver
Kalamar D. CONVERGENCE OF MEDIA AND TRANSFORMATION OF AUDIENCE. Informatologia [Internet]. 2016 [pristupljeno 18.10.2019.];49(3-4):190-202. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/173849
IEEE
D. Kalamar, "CONVERGENCE OF MEDIA AND TRANSFORMATION OF AUDIENCE", Informatologia, vol.49, br. 3-4, str. 190-202, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/173849. [Citirano: 18.10.2019.]

Sažetak
Razvoj informacijsko-komunikacijskih tehnologija predstavlja oblikovanje nove tehnološko-ekonomske paradigme koja donosi niz dubokih strukturnih rezova u svim dijelovima društvenog života. U radu se prikazuje promijenjena logika medijske akcije kao posljedica tehnološkog razvoja i popularizacije interneta. Refleksija nastale promjene je konvergencija koja je u najjednostavnijoj definiciji kategorizirana kao tehnološka i medijska. Zajednički ili konvergentni komunikacijski kanali koji su nastali na velikom medijskom monopolu konglomerata, utječu na percepciju recipijenta, potrošača koji su poznati pod pojmom publike. Potonji je pod utjecajem procesa transformacije i to mijenja svoj izvorni način rada. Koncentracija medija mijenja sliku medijskog prostora, jer se temelji na općem interesu publike i smanjenju troškova, što utječe na tradicionalne aspekte novinarstva i odnosi se na integraciju i reorganizaciju uredništva istog medija. Čak i u slovenskom medijskom prostoru smo naišli na tehnologije utemeljene na konvergenciji, koje su promijenile proizvodnju medijskog sadržaja i u skladu s tim reorganizacijiu medijskih organizacija, koja je istovremeno stvorila i još uvijek stvara novo korisničko iskustvo. Konvergencija se tako odnosi na društvene i kulturne prirode, koji se pokreće pitanje formiranja globalnog sela i rizik za homogenizaciju kulture u e-informacijskom društvu.

Ključne riječi
konvergencija; medij; publika; transformacija; tehnološke i društvene promjene

Hrčak ID: 173849

URI
https://hrcak.srce.hr/173849

[engleski]

Posjeta: 3.197 *