hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

METODOLOGIJA MULTIMEDIJSKE PREZENTACIJE KULTURNE BAŠTINE

Stanislav Horný ; Fakultet za informatiku i statistiku; Ekonomski fakultet, Sveučilište za ekonomiju; Prag, Češka
Eva Jarošová ; Fakultet za informatiku i statistiku; Ekonomski fakultet, Sveučilište za ekonomiju; Prag, Češka
Alois Surynek ; Fakultet za informatiku i statistiku; Ekonomski fakultet, Sveučilište za ekonomiju; Prag, Češka
Zdeněk Vondra ; Fakultet za informatiku i statistiku; Ekonomski fakultet, Sveučilište za ekonomiju; Prag, Češka

Puni tekst: engleski, pdf (533 KB) str. 212-220 preuzimanja: 204* citiraj
APA 6th Edition
Horný, S., Jarošová, E., Surynek, A. i Vondra, Z. (2016). METHODOLOGY FOR MULTIMEDIA PRESENTATION OF CULTURAL HERITAGE. Informatologia, 49 (3-4), 212-220. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/173851
MLA 8th Edition
Horný, Stanislav, et al. "METHODOLOGY FOR MULTIMEDIA PRESENTATION OF CULTURAL HERITAGE." Informatologia, vol. 49, br. 3-4, 2016, str. 212-220. https://hrcak.srce.hr/173851. Citirano 14.10.2019.
Chicago 17th Edition
Horný, Stanislav, Eva Jarošová, Alois Surynek i Zdeněk Vondra. "METHODOLOGY FOR MULTIMEDIA PRESENTATION OF CULTURAL HERITAGE." Informatologia 49, br. 3-4 (2016): 212-220. https://hrcak.srce.hr/173851
Harvard
Horný, S., et al. (2016). 'METHODOLOGY FOR MULTIMEDIA PRESENTATION OF CULTURAL HERITAGE', Informatologia, 49(3-4), str. 212-220. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/173851 (Datum pristupa: 14.10.2019.)
Vancouver
Horný S, Jarošová E, Surynek A, Vondra Z. METHODOLOGY FOR MULTIMEDIA PRESENTATION OF CULTURAL HERITAGE. Informatologia [Internet]. 2016 [pristupljeno 14.10.2019.];49(3-4):212-220. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/173851
IEEE
S. Horný, E. Jarošová, A. Surynek i Z. Vondra, "METHODOLOGY FOR MULTIMEDIA PRESENTATION OF CULTURAL HERITAGE", Informatologia, vol.49, br. 3-4, str. 212-220, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/173851. [Citirano: 14.10.2019.]

Sažetak
Rad sadrži nacrt Metodologije za multimedijsku prezentaciju kulturne baštine za mala i srednja poduzeća. Cilj metodologije je omogućiti vlasnicima i menadžerima predstavljanje kulturne baštine ili kompetentno naručivanje prezentacijskih usluga. Metodologija je razvijena za mala i srednja poduzeća koja se fokusiraju na očuvanje, animaciju i prijedlog kulturne baštine i od njih dobivenih proizvoda i usluga. U ovom radu se uzima u obzir da moraju imati učinkovitu prezentaciju u skladu s njihovim poslovnim planom i razvojem svoje kulturne baštine. Metodologija će pomoći menadžerima i vlasnicima, bez medijskih kvalifikacija za samostalnu pripremu jednostavnog multimedijskog sadržaja ili za narudžbu od kvalificiranih dobavljača. Multimedijalni prikaz kulturne baštine temelji se na sinergiji istovremenih učinaka vizualnog i narativnog sadržaja. Ljudi općenito bolje uočavaju slikovno nego verbalno. Stvari koje ljudi vide lakše se uočavaju i pamte od informacija koje su ljudi čuli ili pročitali. Vizualna komunikacija značajno podržava mogućnost da se uvjeri i obuhvati ciljnu skupinu. Razvojem tehnologije i novim mogućnostima prosječna potražnja za vizualnim sadržajem za ciljane skupine je porasla. Ciljane skupine žele više informacija u kraćem vremenu. Pri tome je uloga multimedije značajnija, posebno u slučaju grafike, fotografije, videa ili animacije.

Ključne riječi
kulturno naslijeđe; kamera; tipografija; multimedij; vizualna pismenost; interaktivni sadržaj; korporativni identitet, ciljane skupine

Hrčak ID: 173851

URI
https://hrcak.srce.hr/173851

[engleski]

Posjeta: 336 *