hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Norma e-lektora hrvatskoga kao inoga jezika: proučavanje slučaja e-tečaja HiT-1

Marija Bošnjak ; Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta — Sveučilište u Zagrebu

Puni tekst: hrvatski, pdf (246 KB) str. 129-151 preuzimanja: 232* citiraj
APA 6th Edition
Bošnjak, M. (2014). Norma e-lektora hrvatskoga kao inoga jezika: proučavanje slučaja e-tečaja HiT-1. Lahor, 2 (18), 129-151. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/173940
MLA 8th Edition
Bošnjak, Marija. "Norma e-lektora hrvatskoga kao inoga jezika: proučavanje slučaja e-tečaja HiT-1." Lahor, vol. 2, br. 18, 2014, str. 129-151. https://hrcak.srce.hr/173940. Citirano 14.04.2021.
Chicago 17th Edition
Bošnjak, Marija. "Norma e-lektora hrvatskoga kao inoga jezika: proučavanje slučaja e-tečaja HiT-1." Lahor 2, br. 18 (2014): 129-151. https://hrcak.srce.hr/173940
Harvard
Bošnjak, M. (2014). 'Norma e-lektora hrvatskoga kao inoga jezika: proučavanje slučaja e-tečaja HiT-1', Lahor, 2(18), str. 129-151. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/173940 (Datum pristupa: 14.04.2021.)
Vancouver
Bošnjak M. Norma e-lektora hrvatskoga kao inoga jezika: proučavanje slučaja e-tečaja HiT-1. Lahor [Internet]. 2014 [pristupljeno 14.04.2021.];2(18):129-151. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/173940
IEEE
M. Bošnjak, "Norma e-lektora hrvatskoga kao inoga jezika: proučavanje slučaja e-tečaja HiT-1", Lahor, vol.2, br. 18, str. 129-151, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/173940. [Citirano: 14.04.2021.]
Puni tekst: engleski, pdf (246 KB) str. 129-151 preuzimanja: 89* citiraj
APA 6th Edition
Bošnjak, M. (2014). The workload of e-instructor of Croatian as a foreign language: the case study of the e-course HiT-1. Lahor, 2 (18), 129-151. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/173940
MLA 8th Edition
Bošnjak, Marija. "The workload of e-instructor of Croatian as a foreign language: the case study of the e-course HiT-1." Lahor, vol. 2, br. 18, 2014, str. 129-151. https://hrcak.srce.hr/173940. Citirano 14.04.2021.
Chicago 17th Edition
Bošnjak, Marija. "The workload of e-instructor of Croatian as a foreign language: the case study of the e-course HiT-1." Lahor 2, br. 18 (2014): 129-151. https://hrcak.srce.hr/173940
Harvard
Bošnjak, M. (2014). 'The workload of e-instructor of Croatian as a foreign language: the case study of the e-course HiT-1', Lahor, 2(18), str. 129-151. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/173940 (Datum pristupa: 14.04.2021.)
Vancouver
Bošnjak M. The workload of e-instructor of Croatian as a foreign language: the case study of the e-course HiT-1. Lahor [Internet]. 2014 [pristupljeno 14.04.2021.];2(18):129-151. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/173940
IEEE
M. Bošnjak, "The workload of e-instructor of Croatian as a foreign language: the case study of the e-course HiT-1", Lahor, vol.2, br. 18, str. 129-151, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/173940. [Citirano: 14.04.2021.]

Sažetak
U današnje se vrijeme sve više poslova obavlja internetom, pa tako i sve-
učilišna nastava inih jezika. Ovaj se rad bavi okolnostima rada nastavnika
hrvatskoga kao inoga jezika na online tečaju. Kao slučaj proučava se prvi
e-tečaj hrvatskoga kao inoga jezika za početni stupanj u Hrvatskoj koji se
održava od proljeća 2011. godine. Kako se program sastoji od samostal-
noga učenja uporabom nastavnih materijala pripremljenih u sustavu MoD
te izravnih pojedinačnih i skupnih razgovora s nastavnikom pomoću Skypea i
sustava Webinar (virtualna učionica), potrebno je organizirati pojedinačnu
nastavu uživo dva puta tjedno za svakoga polaznika tijekom 12 tjedana traja-
nja tečaja. Do sada je održano devet semestara, sudjelovalo je 60 polaznika
iz 25 zemalja s različitih kontinenata, a nastavnici su održali više od 1400
sati izravne nastave. Zbog polaznika iz različitih dijelova svijeta i raspona
vremenskih zona od -9 do +12 sati u odnosu na hrvatsko vrijeme nastavu
nije moguće rasporediti unutar uobičajenoga radnoga vremena, nego se ona
održava od 7.00 sati ujutro do 22.00 navečer, a ponekad i od 5.00 do 24.00.
Pitanje je kako bi trebalo odrediti normu takvoga e-lektora, posebno s ob-
zirom na vrijeme između pojedinih sati u odnosu na normu lektora koji
poučava jezik u učionici unutar normalnoga vremenskoga okvira. Očito je
da je riječ o posebnomu slučaju pa bi i norma trebala biti posebno određena,
kao što se to određuje primjerice liječnicima koji rade u smjenama ili profe-
sionalnim vozačima koji nakon određene satnice moraju napraviti zakonom
utvrđenu stanku.

Ključne riječi
e-tečaj; nastava uživo; različite vremenske zone; norma e-lektora

Hrčak ID: 173940

URI
https://hrcak.srce.hr/173940

[engleski]

Posjeta: 600 *