hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Assertiveness and communication in the library environment: the case study of the City and University Library in Osijek

Srđan Lukačević ; Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek
Kornelija Petr Balog ; Filozofski fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, Odsjek za informacijske znanosti
Dubravka Pađen Farkaš ; Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek

Puni tekst: hrvatski, PDF (736 KB) str. 0-0 preuzimanja: 486* citiraj
APA 6th Edition
Lukačević, S., Petr Balog, K. i Pađen Farkaš, D. (2016). Asertivnost u knjižničnom okruženju: primjer Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek. Libellarium, 9 (1), 0-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/175569
MLA 8th Edition
Lukačević, Srđan, et al. "Asertivnost u knjižničnom okruženju: primjer Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek." Libellarium, vol. 9, br. 1, 2016, str. 0-0. https://hrcak.srce.hr/175569. Citirano 28.03.2020.
Chicago 17th Edition
Lukačević, Srđan, Kornelija Petr Balog i Dubravka Pađen Farkaš. "Asertivnost u knjižničnom okruženju: primjer Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek." Libellarium 9, br. 1 (2016): 0-0. https://hrcak.srce.hr/175569
Harvard
Lukačević, S., Petr Balog, K., i Pađen Farkaš, D. (2016). 'Asertivnost u knjižničnom okruženju: primjer Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek', Libellarium, 9(1), str. 0-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/175569 (Datum pristupa: 28.03.2020.)
Vancouver
Lukačević S, Petr Balog K, Pađen Farkaš D. Asertivnost u knjižničnom okruženju: primjer Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek. Libellarium [Internet]. 2016 [pristupljeno 28.03.2020.];9(1):0-0. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/175569
IEEE
S. Lukačević, K. Petr Balog i D. Pađen Farkaš, "Asertivnost u knjižničnom okruženju: primjer Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek", Libellarium, vol.9, br. 1, str. 0-0, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/175569. [Citirano: 28.03.2020.]

Sažetak
The paper presents the findings of the City and University Library in Osijek research on the communication knowledge and skills required for the good communication between the library and its customers. Assertive communication is described as a means that can contribute to the positive perception of a library as an institution. The paper discusses the need for the librarians to acquire good communication skills in order to present the library and the array of its services (projects, departments, etc.) in the best possible way to the public. This argument is supported by the findings of the web survey conducted via the library's Facebook page in 2012. The survey evaluated the communication skills of the librarians working in the City and University Library with the main goal of detecting problems in communication with library customers and ensure the high quality communication and service in the future.

Ključne riječi
assertiveness; City and University Library Osijek; communication; competences; Facebook

Hrčak ID: 175569

URI
https://hrcak.srce.hr/175569

[hrvatski]

Posjeta: 684 *