hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

UČITELJSKA IZOBRAZBA USMJERENA NA STJECANJE PROFESIONALNIH KOMPETENCIJA: SADRŽAJNI PARADIGMATSKI ZAOKRET ILI NOVO TERMINOLOŠKO RUHO KONSTITUTIVNIM SASTAVNICAMA UČITELJSKE IZOBRAZBE

Anto Prgomet ; Njemačka

Puni tekst: hrvatski, pdf (27 MB) str. 55-63 preuzimanja: 139* citiraj
APA 6th Edition
Prgomet, A. (2016). UČITELJSKA IZOBRAZBA USMJERENA NA STJECANJE PROFESIONALNIH KOMPETENCIJA: SADRŽAJNI PARADIGMATSKI ZAOKRET ILI NOVO TERMINOLOŠKO RUHO KONSTITUTIVNIM SASTAVNICAMA UČITELJSKE IZOBRAZBE. Život i škola, LXII (3), 55-63. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/176553
MLA 8th Edition
Prgomet, Anto. "UČITELJSKA IZOBRAZBA USMJERENA NA STJECANJE PROFESIONALNIH KOMPETENCIJA: SADRŽAJNI PARADIGMATSKI ZAOKRET ILI NOVO TERMINOLOŠKO RUHO KONSTITUTIVNIM SASTAVNICAMA UČITELJSKE IZOBRAZBE." Život i škola, vol. LXII, br. 3, 2016, str. 55-63. https://hrcak.srce.hr/176553. Citirano 25.02.2020.
Chicago 17th Edition
Prgomet, Anto. "UČITELJSKA IZOBRAZBA USMJERENA NA STJECANJE PROFESIONALNIH KOMPETENCIJA: SADRŽAJNI PARADIGMATSKI ZAOKRET ILI NOVO TERMINOLOŠKO RUHO KONSTITUTIVNIM SASTAVNICAMA UČITELJSKE IZOBRAZBE." Život i škola LXII, br. 3 (2016): 55-63. https://hrcak.srce.hr/176553
Harvard
Prgomet, A. (2016). 'UČITELJSKA IZOBRAZBA USMJERENA NA STJECANJE PROFESIONALNIH KOMPETENCIJA: SADRŽAJNI PARADIGMATSKI ZAOKRET ILI NOVO TERMINOLOŠKO RUHO KONSTITUTIVNIM SASTAVNICAMA UČITELJSKE IZOBRAZBE', Život i škola, LXII(3), str. 55-63. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/176553 (Datum pristupa: 25.02.2020.)
Vancouver
Prgomet A. UČITELJSKA IZOBRAZBA USMJERENA NA STJECANJE PROFESIONALNIH KOMPETENCIJA: SADRŽAJNI PARADIGMATSKI ZAOKRET ILI NOVO TERMINOLOŠKO RUHO KONSTITUTIVNIM SASTAVNICAMA UČITELJSKE IZOBRAZBE. Život i škola [Internet]. 2016 [pristupljeno 25.02.2020.];LXII(3):55-63. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/176553
IEEE
A. Prgomet, "UČITELJSKA IZOBRAZBA USMJERENA NA STJECANJE PROFESIONALNIH KOMPETENCIJA: SADRŽAJNI PARADIGMATSKI ZAOKRET ILI NOVO TERMINOLOŠKO RUHO KONSTITUTIVNIM SASTAVNICAMA UČITELJSKE IZOBRAZBE", Život i škola, vol.LXII, br. 3, str. 55-63, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/176553. [Citirano: 25.02.2020.]

Sažetak
Među dominantnim pojmovima (ne samo) u području učiteljske izobrazbe svakako je pojam kompetencije. Rad se bavi pitanjem jesu li današnji ustroji učiteljske izobrazbe usmjereni na stjecanje profesionalnih kompetencija novum u povijesti učiteljske izobrazbe ili su i njima okosnica klasične (sadržajne) sastavnice učiteljske izobrazbe kojima se, u duhu vremena, danas pristupa novom terminologijom. U članku se u tu svrhu analiziraju i uspoređuju aktualni standardi za učiteljsku izobrazbu u Njemačkoj kao i pristup učiteljskoj izobrazbi u početcima ustrojavanja profesionalne sveučilišne izobrazbe učitelja. Rezultati njihove analize i usporedbe pokazuju da su konstitutivne sastavnice današnjih kurikuluma učiteljske izobrazbe bile sadržajne sastavnice učiteljske izobrazbe već u povijesno prvom nacrtu sveučilišne, specifično učiteljske izobrazbe. Cilj joj je bio kao i danas kvalificirati učitelja za kompetentno obavljanje dužnosti svojstvenih učiteljskom pozivu, iako se pojmom kompetencije još nije operiralo.

Ključne riječi
izobrazba učitelja u Njemačkoj; kurikulum učiteljske izobrazbe; profesionalne zadaće učitelja; učiteljske kompetencije

Hrčak ID: 176553

URI
https://hrcak.srce.hr/176553

[engleski] [njemački]

Posjeta: 336 *