hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

LIKOVNA KULTURA U RAZREDNOJ NASTAVI S ASPEKTA PRILAGAĐAVANJA UČENIKA S POTEŠKOĆAMA U RAZVOJU

Jerneja Herzog ; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru
Saša Serec

Puni tekst: hrvatski, pdf (31 MB) str. 231-242 preuzimanja: 198* citiraj
APA 6th Edition
Herzog, J. i Serec, S. (2016). LIKOVNA KULTURA U RAZREDNOJ NASTAVI S ASPEKTA PRILAGAĐAVANJA UČENIKA S POTEŠKOĆAMA U RAZVOJU. Život i škola, LXII (3), 231-242. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/177054
MLA 8th Edition
Herzog, Jerneja i Saša Serec. "LIKOVNA KULTURA U RAZREDNOJ NASTAVI S ASPEKTA PRILAGAĐAVANJA UČENIKA S POTEŠKOĆAMA U RAZVOJU." Život i škola, vol. LXII, br. 3, 2016, str. 231-242. https://hrcak.srce.hr/177054. Citirano 25.02.2020.
Chicago 17th Edition
Herzog, Jerneja i Saša Serec. "LIKOVNA KULTURA U RAZREDNOJ NASTAVI S ASPEKTA PRILAGAĐAVANJA UČENIKA S POTEŠKOĆAMA U RAZVOJU." Život i škola LXII, br. 3 (2016): 231-242. https://hrcak.srce.hr/177054
Harvard
Herzog, J., i Serec, S. (2016). 'LIKOVNA KULTURA U RAZREDNOJ NASTAVI S ASPEKTA PRILAGAĐAVANJA UČENIKA S POTEŠKOĆAMA U RAZVOJU', Život i škola, LXII(3), str. 231-242. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/177054 (Datum pristupa: 25.02.2020.)
Vancouver
Herzog J, Serec S. LIKOVNA KULTURA U RAZREDNOJ NASTAVI S ASPEKTA PRILAGAĐAVANJA UČENIKA S POTEŠKOĆAMA U RAZVOJU. Život i škola [Internet]. 2016 [pristupljeno 25.02.2020.];LXII(3):231-242. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/177054
IEEE
J. Herzog i S. Serec, "LIKOVNA KULTURA U RAZREDNOJ NASTAVI S ASPEKTA PRILAGAĐAVANJA UČENIKA S POTEŠKOĆAMA U RAZVOJU", Život i škola, vol.LXII, br. 3, str. 231-242, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/177054. [Citirano: 25.02.2020.]

Sažetak
Likovna kultura omogućuje učenicima razvijanje vlastitog likovnog izraza i potencijala. To se odnosi i na učenike s poteškoćama u razvoju jer oni vole stvarati likovne radove, ali su njihove mogućnosti ograničene, ovisno o vrsti poremećaja i deficita. Likovna kultura omogućuje učenicima da razviju vlastitu umjetničku ekspresiju i potencijal. Zato je potrebno obratiti pažnju na njihovu prilagodbu. U radu se nastavom likovne kulture u osnovnoj školi u smislu adaptacije učenika s poteškoćama u razvoju. Nastavnici razredne nastave nisu specifičnu osposobljeni za profesionalni rad na tom području. Kvantitativno istraživanje pedagoškog istraživanja u kojem je sudjelovalo 297 nastavnika osnovnih škola u slovenskim osnovnim školama predstavlja dio rezultata šireg istraživanja, koje je provedeno putem upitnika kojim smo željeli dobiti mišljenje nastavnika o svojim iskustvama u obrazovanju u likovnoj kulturi u smislu adaptacije učenika s posebnim potrebama. Rezultati istraživanja pokazuju da nastavnici prilagođavaju principe nastave učenicima s poteškoćama u razvoju na različite načine. Ovi se principi odražavaju na različite načine, npr. kao prilagodba na duže vrijeme stvaranja ili izbor drugačijih materiajala. Glavni je nalaz studije da nastavnici premalo pažnje posvećuju prilagodbi ciljeva učenja.

Ključne riječi
likovna kultura; učenici s poteškoćama; prilagodbe; nastava likovne kulture

Hrčak ID: 177054

URI
https://hrcak.srce.hr/177054

[engleski] [njemački]

Posjeta: 799 *