hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

ULOGA EKSTRALINGVISTIČKIH SREDSTAVA U STVARANJU JEZIČNOG IDENTITETA (na primjeru tekstova studentskih grafita)

Eugenija Ćuto ; Odsjek za ruski jezik i književnost Odjela za kroatistiku i slavistiku Sveučilišta u Zadru

Puni tekst: ruski, pdf (768 KB) str. 127-152 preuzimanja: 792* citiraj
APA 6th Edition
Ćuto, E. (2016). РОЛЬ ПАРАГРАФЕМНЫХ СРЕДСТВ В СОЗДАНИИ ОБРАЗА ЯЗЫКОВОЙ ЛИЧНОСТИ (на материале граффитийных текстов). Croatica et Slavica Iadertina, 12/1 (12.), 127-152. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/177933
MLA 8th Edition
Ćuto, Eugenija. "РОЛЬ ПАРАГРАФЕМНЫХ СРЕДСТВ В СОЗДАНИИ ОБРАЗА ЯЗЫКОВОЙ ЛИЧНОСТИ (на материале граффитийных текстов)." Croatica et Slavica Iadertina, vol. 12/1, br. 12., 2016, str. 127-152. https://hrcak.srce.hr/177933. Citirano 26.09.2021.
Chicago 17th Edition
Ćuto, Eugenija. "РОЛЬ ПАРАГРАФЕМНЫХ СРЕДСТВ В СОЗДАНИИ ОБРАЗА ЯЗЫКОВОЙ ЛИЧНОСТИ (на материале граффитийных текстов)." Croatica et Slavica Iadertina 12/1, br. 12. (2016): 127-152. https://hrcak.srce.hr/177933
Harvard
Ćuto, E. (2016). 'РОЛЬ ПАРАГРАФЕМНЫХ СРЕДСТВ В СОЗДАНИИ ОБРАЗА ЯЗЫКОВОЙ ЛИЧНОСТИ (на материале граффитийных текстов)', Croatica et Slavica Iadertina, 12/1(12.), str. 127-152. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/177933 (Datum pristupa: 26.09.2021.)
Vancouver
Ćuto E. РОЛЬ ПАРАГРАФЕМНЫХ СРЕДСТВ В СОЗДАНИИ ОБРАЗА ЯЗЫКОВОЙ ЛИЧНОСТИ (на материале граффитийных текстов). Croatica et Slavica Iadertina [Internet]. 2016 [pristupljeno 26.09.2021.];12/1(12.):127-152. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/177933
IEEE
E. Ćuto, "РОЛЬ ПАРАГРАФЕМНЫХ СРЕДСТВ В СОЗДАНИИ ОБРАЗА ЯЗЫКОВОЙ ЛИЧНОСТИ (на материале граффитийных текстов)", Croatica et Slavica Iadertina, vol.12/1, br. 12., str. 127-152, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/177933. [Citirano: 26.09.2021.]

Sažetak
U radu se na materijalu tekstova studentskih grafita istražuje uloga
ekstralingvističkih sredstava kao relativno neovisnog prenosioca informacije, u prvom redu ekspresivne i semantičko obilježene. Ekstralingvistička sredstva vizualno uređuju i nadopunjuju pisani tekst, uz njihovu pomoć grafiteri realiziraju svoju komunikativnu intenciju i namjeru upustiti se u igru. Odvojeno se razmatraju singrafemna sredstva (ekpresivna interpunkcija) i supragrafemna sredstva (brojevi,
crteži, smajlići, znakovi latiničnoga i ćiriličnoga pisma, velika i mala slova, podcrtavanje i križanje). Odabiru ekstralingvističkih sredstava svaki autor pristupa individualno, stoga njihovo promatranje postaje relevantno prilikom analize jezičnog identiteta pojedinca.

Ključne riječi
jezični identitet; ekstralingvistička sredstva; studentski grafiti; verbalizirani tekst

Hrčak ID: 177933

URI
https://hrcak.srce.hr/177933

[ruski]

Posjeta: 1.130 *