hrcak mascot   Srce   HID

Preliminary communication

Načini učenja matematike u razrednoj nastavi

Irena Mišurac   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7197-1782 ; Filozofski fakultet u Splitu, Split, Hrvatska
Ivona Bašić

Fulltext: croatian, pdf (344 KB) pages 273-285 downloads: 1.029* cite
APA 6th Edition
Mišurac, I. & Bašić, I. (2016). Načini učenja matematike u razrednoj nastavi. Školski vjesnik, 65 (2), 273-285. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/177993
MLA 8th Edition
Mišurac, Irena and Ivona Bašić. "Načini učenja matematike u razrednoj nastavi." Školski vjesnik, vol. 65, no. 2, 2016, pp. 273-285. https://hrcak.srce.hr/177993. Accessed 7 Dec. 2021.
Chicago 17th Edition
Mišurac, Irena and Ivona Bašić. "Načini učenja matematike u razrednoj nastavi." Školski vjesnik 65, no. 2 (2016): 273-285. https://hrcak.srce.hr/177993
Harvard
Mišurac, I., and Bašić, I. (2016). 'Načini učenja matematike u razrednoj nastavi', Školski vjesnik, 65(2), pp. 273-285. Available at: https://hrcak.srce.hr/177993 (Accessed 07 December 2021)
Vancouver
Mišurac I, Bašić I. Načini učenja matematike u razrednoj nastavi. Školski vjesnik [Internet]. 2016 [cited 2021 December 07];65(2):273-285. Available from: https://hrcak.srce.hr/177993
IEEE
I. Mišurac and I. Bašić, "Načini učenja matematike u razrednoj nastavi", Školski vjesnik, vol.65, no. 2, pp. 273-285, 2016. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/177993. [Accessed: 07 December 2021]
Fulltext: english, pdf (344 KB) pages 286-286 downloads: 117* cite
APA 6th Edition
Mišurac, I. & Bašić, I. (2016). Ways to learn mathematics curriculum. Školski vjesnik, 65 (2), 286-286. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/177993
MLA 8th Edition
Mišurac, Irena and Ivona Bašić. "Ways to learn mathematics curriculum." Školski vjesnik, vol. 65, no. 2, 2016, pp. 286-286. https://hrcak.srce.hr/177993. Accessed 7 Dec. 2021.
Chicago 17th Edition
Mišurac, Irena and Ivona Bašić. "Ways to learn mathematics curriculum." Školski vjesnik 65, no. 2 (2016): 286-286. https://hrcak.srce.hr/177993
Harvard
Mišurac, I., and Bašić, I. (2016). 'Ways to learn mathematics curriculum', Školski vjesnik, 65(2), pp. 286-286. Available at: https://hrcak.srce.hr/177993 (Accessed 07 December 2021)
Vancouver
Mišurac I, Bašić I. Ways to learn mathematics curriculum. Školski vjesnik [Internet]. 2016 [cited 2021 December 07];65(2):286-286. Available from: https://hrcak.srce.hr/177993
IEEE
I. Mišurac and I. Bašić, "Ways to learn mathematics curriculum", Školski vjesnik, vol.65, no. 2, pp. 286-286, 2016. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/177993. [Accessed: 07 December 2021]

Abstracts
Matematika u današnjem svijetu ima važnu i nezamjenjivu ulogu. Unatoč njezinoj važnosti, rezultati učenika često nisu na zadovoljavajućoj razini. Kako bismo otkrili uzrok tomu, proučavaju se načini na koje djeca uče matematiku. Za razumijevanje važnosti načina učenja potrebno je poznavanje procesa učenja kod učenika te izvora podataka kojima se učenik pri učenju koristi. U radu se primjenjivao Bandler-Grinderov model koji učenike svrstava u tri kategorije: vizualni, auditivni i tjelesni način. Uz to, predvidjeli smo i četvrtu kategoriju, mješoviti način, za učenike koji ne pokazuju izraženo pripadanje jednoj od triju spomenutih kategorija. Provedeno je istraživanje na uzorku 150 učenika trećih i četvrtih razreda u kojem su učenici prema rezultatima anketnoga listića svrstani u jednu od četiriju kategorija. Pokazalo se da prevladava vizualni način učenja, pogotovo u djevojčica.

Keywords
nastava matematike; način učenja; vizualni; auditivni; tjelesni; mješoviti

Hrčak ID: 177993

URI
https://hrcak.srce.hr/177993

[english]

Visits: 1.715 *