hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

INTEGRACIJA SKUPINA U NEPOVOLJNOM POLOŽAJU U REDOVITI OBRAZOVNI SUSTAV – UČENJE I POUČAVANJE HRVATSKOGA JEZIKA U DJECE STRANACA I AZILANATA

Ana Paljušaj ; OŠ Podmurvice Rijeka Rijeka, Hrvatska
Nada Kegalj ; OŠ Podmurvice Rijeka Rijeka, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (42 MB) str. 221-237 preuzimanja: 387* citiraj
APA 6th Edition
Paljušaj, A. i Kegalj, N. (2016). INTEGRACIJA SKUPINA U NEPOVOLJNOM POLOŽAJU U REDOVITI OBRAZOVNI SUSTAV – UČENJE I POUČAVANJE HRVATSKOGA JEZIKA U DJECE STRANACA I AZILANATA. Život i škola, LXII (2), 221-237. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/179038
MLA 8th Edition
Paljušaj, Ana i Nada Kegalj. "INTEGRACIJA SKUPINA U NEPOVOLJNOM POLOŽAJU U REDOVITI OBRAZOVNI SUSTAV – UČENJE I POUČAVANJE HRVATSKOGA JEZIKA U DJECE STRANACA I AZILANATA." Život i škola, vol. LXII, br. 2, 2016, str. 221-237. https://hrcak.srce.hr/179038. Citirano 23.04.2021.
Chicago 17th Edition
Paljušaj, Ana i Nada Kegalj. "INTEGRACIJA SKUPINA U NEPOVOLJNOM POLOŽAJU U REDOVITI OBRAZOVNI SUSTAV – UČENJE I POUČAVANJE HRVATSKOGA JEZIKA U DJECE STRANACA I AZILANATA." Život i škola LXII, br. 2 (2016): 221-237. https://hrcak.srce.hr/179038
Harvard
Paljušaj, A., i Kegalj, N. (2016). 'INTEGRACIJA SKUPINA U NEPOVOLJNOM POLOŽAJU U REDOVITI OBRAZOVNI SUSTAV – UČENJE I POUČAVANJE HRVATSKOGA JEZIKA U DJECE STRANACA I AZILANATA', Život i škola, LXII(2), str. 221-237. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/179038 (Datum pristupa: 23.04.2021.)
Vancouver
Paljušaj A, Kegalj N. INTEGRACIJA SKUPINA U NEPOVOLJNOM POLOŽAJU U REDOVITI OBRAZOVNI SUSTAV – UČENJE I POUČAVANJE HRVATSKOGA JEZIKA U DJECE STRANACA I AZILANATA. Život i škola [Internet]. 2016 [pristupljeno 23.04.2021.];LXII(2):221-237. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/179038
IEEE
A. Paljušaj i N. Kegalj, "INTEGRACIJA SKUPINA U NEPOVOLJNOM POLOŽAJU U REDOVITI OBRAZOVNI SUSTAV – UČENJE I POUČAVANJE HRVATSKOGA JEZIKA U DJECE STRANACA I AZILANATA", Život i škola, vol.LXII, br. 2, str. 221-237, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/179038. [Citirano: 23.04.2021.]

Sažetak
Cilj ovoga istraživanja bio je prikazati projekt Integracija učenika u multikulturalno školsko okruženje koji je proveden u Osnovnoj školi Podmurvice u Rijeci, a u kojem su učenici stranci i azilanti (N=26) tijekom sedamnaest mjeseci učili hrvatski jezik. Projekt je financiran nepovratnim sredstvima u sustavu upravljanja i provedbe Instrumenata pretpristupne pomoći (IPA) – komponenta IV „Razvoj ljudskih potencijala“. Ispitano je znanje hrvatskoga jezika Peabody testom na početku i po završetku projekta. Dobiveni rezultati pokazuju da je duže vrijeme učenja jezika povezano s boljim uspjehom na testu te da postoji značajan napredak u znanju hrvatskoga jezika između dvije točke mjerenja. Učenici stranci i azilanti na kraju projekta svoje znanje hrvatskoga jezika procjenjuju izvrsnim i vrlo dobrim, iskazuju zadovoljstvo zbog naučenoga te smatraju da su dobro integrirani u školsko okruženje. Zadovoljstvo projektom iskazuju i roditelji djece stranaca i azilanata, učitelji, stručni suradnici te učenici koji redovno pohađaju školu u kojoj se projekt odvijao. U radu su navedene implikacije dobivenih rezultata kao i preporuke.

Ključne riječi
azilanti; hrvatski jezik; inojezičari; integracija; osnovnoškolci

Hrčak ID: 179038

URI
https://hrcak.srce.hr/179038

[engleski] [njemački]

Posjeta: 925 *