hrcak mascot   Srce   HID

Review article

INTEGRACIJA SKUPINA U NEPOVOLJNOM POLOŽAJU U REDOVITI OBRAZOVNI SUSTAV – UČENJE I POUČAVANJE HRVATSKOGA JEZIKA U DJECE STRANACA I AZILANATA

Ana Paljušaj ; OŠ Podmurvice Rijeka Rijeka, Hrvatska
Nada Kegalj ; OŠ Podmurvice Rijeka Rijeka, Hrvatska

Fulltext: croatian, pdf (42 MB) pages 221-237 downloads: 402* cite
APA 6th Edition
Paljušaj, A. & Kegalj, N. (2016). INTEGRACIJA SKUPINA U NEPOVOLJNOM POLOŽAJU U REDOVITI OBRAZOVNI SUSTAV – UČENJE I POUČAVANJE HRVATSKOGA JEZIKA U DJECE STRANACA I AZILANATA. Život i škola, LXII (2), 221-237. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/179038
MLA 8th Edition
Paljušaj, Ana and Nada Kegalj. "INTEGRACIJA SKUPINA U NEPOVOLJNOM POLOŽAJU U REDOVITI OBRAZOVNI SUSTAV – UČENJE I POUČAVANJE HRVATSKOGA JEZIKA U DJECE STRANACA I AZILANATA." Život i škola, vol. LXII, no. 2, 2016, pp. 221-237. https://hrcak.srce.hr/179038. Accessed 6 May 2021.
Chicago 17th Edition
Paljušaj, Ana and Nada Kegalj. "INTEGRACIJA SKUPINA U NEPOVOLJNOM POLOŽAJU U REDOVITI OBRAZOVNI SUSTAV – UČENJE I POUČAVANJE HRVATSKOGA JEZIKA U DJECE STRANACA I AZILANATA." Život i škola LXII, no. 2 (2016): 221-237. https://hrcak.srce.hr/179038
Harvard
Paljušaj, A., and Kegalj, N. (2016). 'INTEGRACIJA SKUPINA U NEPOVOLJNOM POLOŽAJU U REDOVITI OBRAZOVNI SUSTAV – UČENJE I POUČAVANJE HRVATSKOGA JEZIKA U DJECE STRANACA I AZILANATA', Život i škola, LXII(2), pp. 221-237. Available at: https://hrcak.srce.hr/179038 (Accessed 06 May 2021)
Vancouver
Paljušaj A, Kegalj N. INTEGRACIJA SKUPINA U NEPOVOLJNOM POLOŽAJU U REDOVITI OBRAZOVNI SUSTAV – UČENJE I POUČAVANJE HRVATSKOGA JEZIKA U DJECE STRANACA I AZILANATA. Život i škola [Internet]. 2016 [cited 2021 May 06];LXII(2):221-237. Available from: https://hrcak.srce.hr/179038
IEEE
A. Paljušaj and N. Kegalj, "INTEGRACIJA SKUPINA U NEPOVOLJNOM POLOŽAJU U REDOVITI OBRAZOVNI SUSTAV – UČENJE I POUČAVANJE HRVATSKOGA JEZIKA U DJECE STRANACA I AZILANATA", Život i škola, vol.LXII, no. 2, pp. 221-237, 2016. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/179038. [Accessed: 06 May 2021]

Abstracts
Cilj ovoga istraživanja bio je prikazati projekt Integracija učenika u multikulturalno školsko okruženje koji je proveden u Osnovnoj školi Podmurvice u Rijeci, a u kojem su učenici stranci i azilanti (N=26) tijekom sedamnaest mjeseci učili hrvatski jezik. Projekt je financiran nepovratnim sredstvima u sustavu upravljanja i provedbe Instrumenata pretpristupne pomoći (IPA) – komponenta IV „Razvoj ljudskih potencijala“. Ispitano je znanje hrvatskoga jezika Peabody testom na početku i po završetku projekta. Dobiveni rezultati pokazuju da je duže vrijeme učenja jezika povezano s boljim uspjehom na testu te da postoji značajan napredak u znanju hrvatskoga jezika između dvije točke mjerenja. Učenici stranci i azilanti na kraju projekta svoje znanje hrvatskoga jezika procjenjuju izvrsnim i vrlo dobrim, iskazuju zadovoljstvo zbog naučenoga te smatraju da su dobro integrirani u školsko okruženje. Zadovoljstvo projektom iskazuju i roditelji djece stranaca i azilanata, učitelji, stručni suradnici te učenici koji redovno pohađaju školu u kojoj se projekt odvijao. U radu su navedene implikacije dobivenih rezultata kao i preporuke.

Keywords
azilanti; hrvatski jezik; inojezičari; integracija; osnovnoškolci

Hrčak ID: 179038

URI
https://hrcak.srce.hr/179038

[english] [german]

Visits: 950 *