hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

UPRAVLJANJE POTPUNOM KVALITETOM U HOTELSKOJ INDUSTRIJI

Ana-Marija Vrtodušić Hrgović   ORCID icon orcid.org/0000-0001-6679-3742 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia

Puni tekst: hrvatski, pdf (2 MB) str. 121-133 preuzimanja: 1.412* citiraj
APA 6th Edition
Vrtodušić Hrgović, A. (2005). UPRAVLJANJE POTPUNOM KVALITETOM U HOTELSKOJ INDUSTRIJI. Tourism and hospitality management, 11 (1), 121-133. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/181351
MLA 8th Edition
Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija. "UPRAVLJANJE POTPUNOM KVALITETOM U HOTELSKOJ INDUSTRIJI." Tourism and hospitality management, vol. 11, br. 1, 2005, str. 121-133. https://hrcak.srce.hr/181351. Citirano 28.02.2021.
Chicago 17th Edition
Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija. "UPRAVLJANJE POTPUNOM KVALITETOM U HOTELSKOJ INDUSTRIJI." Tourism and hospitality management 11, br. 1 (2005): 121-133. https://hrcak.srce.hr/181351
Harvard
Vrtodušić Hrgović, A. (2005). 'UPRAVLJANJE POTPUNOM KVALITETOM U HOTELSKOJ INDUSTRIJI', Tourism and hospitality management, 11(1), str. 121-133. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/181351 (Datum pristupa: 28.02.2021.)
Vancouver
Vrtodušić Hrgović A. UPRAVLJANJE POTPUNOM KVALITETOM U HOTELSKOJ INDUSTRIJI. Tourism and hospitality management [Internet]. 2005 [pristupljeno 28.02.2021.];11(1):121-133. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181351
IEEE
A. Vrtodušić Hrgović, "UPRAVLJANJE POTPUNOM KVALITETOM U HOTELSKOJ INDUSTRIJI", Tourism and hospitality management, vol.11, br. 1, str. 121-133, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181351. [Citirano: 28.02.2021.]

Sažetak
Snažna je konkurencija na tržištu uvjetovala razvoj novog pristupa upravljanju poznatog kao Upravljanje potpunom kvalitetom (TQM - Total Quality Management). Zbog važnosti koju kvaliteta ima u postizanju konkurentske prednosti i u hotelskoj su se industriji počeli primjenjivati sustavi upravljanja potpunom kvalitetom. Prilikom uvođenja ovih sustava
hotelska poduzeća mogu koristiti različite pristupe koje će prilagoditi svojim uvjetima poslovanja. Pri tome se mogu koristiti tzv. "TQM standardi ili okviri" tj. nacionalni ili međunarodni standardi i nagrade za kvalitetu, a zbog svoje su široke primjene u radu dati okviri koje nudi međunarodni standard ISO 9001:2000 te modeli poslovne izvrsnosti
Malcolm Baldrige National Quality Award i European Quality Award.

Ključne riječi
kvaliteta; sustavi upravljanja potpunom kvalitetom; hotelska industrija

Hrčak ID: 181351

URI
https://hrcak.srce.hr/181351

Posjeta: 1.662 *