hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

PREUSTROJ POSLOVNIH I PROCESNIH FUNKCIJA HOTELA

Vlado Galičić ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia

Puni tekst: hrvatski, pdf (2 MB) str. 265-274 preuzimanja: 780* citiraj
APA 6th Edition
Galičić, V. (2005). PREUSTROJ POSLOVNIH I PROCESNIH FUNKCIJA HOTELA. Tourism and hospitality management, 11 (1), 265-274. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/181369
MLA 8th Edition
Galičić, Vlado. "PREUSTROJ POSLOVNIH I PROCESNIH FUNKCIJA HOTELA." Tourism and hospitality management, vol. 11, br. 1, 2005, str. 265-274. https://hrcak.srce.hr/181369. Citirano 25.02.2021.
Chicago 17th Edition
Galičić, Vlado. "PREUSTROJ POSLOVNIH I PROCESNIH FUNKCIJA HOTELA." Tourism and hospitality management 11, br. 1 (2005): 265-274. https://hrcak.srce.hr/181369
Harvard
Galičić, V. (2005). 'PREUSTROJ POSLOVNIH I PROCESNIH FUNKCIJA HOTELA', Tourism and hospitality management, 11(1), str. 265-274. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/181369 (Datum pristupa: 25.02.2021.)
Vancouver
Galičić V. PREUSTROJ POSLOVNIH I PROCESNIH FUNKCIJA HOTELA. Tourism and hospitality management [Internet]. 2005 [pristupljeno 25.02.2021.];11(1):265-274. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181369
IEEE
V. Galičić, "PREUSTROJ POSLOVNIH I PROCESNIH FUNKCIJA HOTELA", Tourism and hospitality management, vol.11, br. 1, str. 265-274, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181369. [Citirano: 25.02.2021.]

Sažetak
Kao odgovor na rastuću konkurenciju, menadžment hotela mora razviti nove grupe hotelskih usluga i svoju ponudu usredotočiti na određene segmente turističkog tržišta. Iz toga slijedi da se tržišna segmentacija turističkog tržišta ogleda u organizacijskoj segmentaciji. Svaka organizacija poslovnih funkcija i radnih procesa koji se odvijaju u hotelu, odraz je cilja zbog kojeg je ustanovljena i okolnosti u kojima djeluje. Prvi preduvjet razumijevanja te organizacije je razumijevanje novih konkurencijskih utjecaja i modernih upravljačkih metoda koje se javljaju u rastućem opsegu. Mijenjanje tradicionalne organizacije u modemu organizaciju, danas je jedan od najvećih izazova hotelskom menadžmentu. Kroz proces poslovnog reinženjeringa i usredotočenje na odvijanje poslovnih procesa, posao menadžmcnta izvršit će se uspješnije, naročito ako se imaju na umu organizacijske implikacije koje sa sobom donosi.

Ključne riječi
hotel; poslovne funkcije; procesne funkcije; preustroj

Hrčak ID: 181369

URI
https://hrcak.srce.hr/181369

Posjeta: 990 *