Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.10.3-4.4

STAVOVI I MIŠLJENJA MENADŽERA DOMAĆINSTAVA U HRVATSKOM HOTELIJERSTVU

Zdenko Cerović ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Tea Baldigara orcid id orcid.org/0000-0003-2563-2533 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 2.665 Kb

str. 53-64

preuzimanja: 890

citiraj


Sažetak

Hotelske usluge sastavljene su od skupa raznih usluga u hotelu, ali se mogu razvrstati u osnovne i sporedne usluge. Osnova izbora i dolaska gosta u hotel je hotelska soba. Soba u hotelu je drugi dom gosta, a hotelskom menadžmentu ostvaruje 40% ukupnog prihoda.
Uređena u privlačna soba postaje prvi zadatak menadžmenta hotela, u određivanju kvalitete hotelske sobe ključnu ulogu ima hotelska domaćica koja se po svojim funkcijama i zadacima razvrstava u srednji hotelski menadžment. Domaćica hotela osnovni je čimbenik uspješnog poslovanja hotela i ostvarenja želja gosta da dobije privlačnu sobu, za koju će platiti upravo onoliko koliko ona stvarno i vrijedi na tržištu.

Ključne riječi

menadžment u domaćinstvu; nivo menadžmenta u hotelijerstvu; domaćica menadžer

Hrčak ID:

181422

URI

https://hrcak.srce.hr/181422

Datum izdavanja:

30.12.2004.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.567 *