hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

PRILOG RAZVOJNOJ STRATEGIJI TURIZMA OPĆINE PAKOŠTANE

Christian Stipanović   ORCID icon orcid.org/0000-0002-1424-0756 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia

Puni tekst: hrvatski, pdf (2 MB) str. 167-175 preuzimanja: 167* citiraj
APA 6th Edition
Stipanović, C. (2003). PRILOG RAZVOJNOJ STRATEGIJI TURIZMA OPĆINE PAKOŠTANE. Tourism and hospitality management, 9 (1), 167-175. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/181605
MLA 8th Edition
Stipanović, Christian. "PRILOG RAZVOJNOJ STRATEGIJI TURIZMA OPĆINE PAKOŠTANE." Tourism and hospitality management, vol. 9, br. 1, 2003, str. 167-175. https://hrcak.srce.hr/181605. Citirano 02.03.2021.
Chicago 17th Edition
Stipanović, Christian. "PRILOG RAZVOJNOJ STRATEGIJI TURIZMA OPĆINE PAKOŠTANE." Tourism and hospitality management 9, br. 1 (2003): 167-175. https://hrcak.srce.hr/181605
Harvard
Stipanović, C. (2003). 'PRILOG RAZVOJNOJ STRATEGIJI TURIZMA OPĆINE PAKOŠTANE', Tourism and hospitality management, 9(1), str. 167-175. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/181605 (Datum pristupa: 02.03.2021.)
Vancouver
Stipanović C. PRILOG RAZVOJNOJ STRATEGIJI TURIZMA OPĆINE PAKOŠTANE. Tourism and hospitality management [Internet]. 2003 [pristupljeno 02.03.2021.];9(1):167-175. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181605
IEEE
C. Stipanović, "PRILOG RAZVOJNOJ STRATEGIJI TURIZMA OPĆINE PAKOŠTANE", Tourism and hospitality management, vol.9, br. 1, str. 167-175, 2003. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/181605. [Citirano: 02.03.2021.]

Sažetak
Općina Pakoštane se ističe beskrajnom prirodnom ljepotom i raznolikošću prirodnih obilježja. Sadrži park prirode Vransko jezero, otok Vrgadu koji predstavlja ulaz u Kornate te turističke bisere Pakoštane i Drage.
Nažalost u svom turističkom razvoju nedovoljno valorizira vlastite konkurentne prednosti. Club Mediterranne predstavlja inicijatora i generatora promjena. Prirodne ljepote nisu više dovoljni motivator dolaska turista. Potrebna je konkretna razvojna strategija temeljena na inoviranom marketingu koja će uobličiti novi turistički proizvod i prepoznatljivi identitet. Prioritet je novim sadržajem aktivirati sve mogućnosti turističkog razvoja u kreiranju cjelogodišnje ponude. Boljom prometnom povezanošću (izgrađena auto cesta) i novom turističkom politikom Pakoštane mogu postati turistički hit Dalmacije.

Ključne riječi
razvojna strategija; destinacijski marketing; inovirana ponuda

Hrčak ID: 181605

URI
https://hrcak.srce.hr/181605

[engleski] [njemački]

Posjeta: 312 *