hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.20867/thm.3.2.7

Konkurentna sposobnost turizma Republike Hrvatske u strategiji izvoza

Zdravko Šergo ; Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč, Hrvatska
Desimir Bošković ; Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč, Hrvatska
Zdenko Tomčić ; Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (4 MB) str. 287-302 preuzimanja: 232* citiraj
APA 6th Edition
Šergo, Z., Bošković, D. i Tomčić, Z. (1997). Konkurentna sposobnost turizma Republike Hrvatske u strategiji izvoza. Tourism and hospitality management, 3 (2), 287-302. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.7
MLA 8th Edition
Šergo, Zdravko, et al. "Konkurentna sposobnost turizma Republike Hrvatske u strategiji izvoza." Tourism and hospitality management, vol. 3, br. 2, 1997, str. 287-302. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.7. Citirano 23.06.2021.
Chicago 17th Edition
Šergo, Zdravko, Desimir Bošković i Zdenko Tomčić. "Konkurentna sposobnost turizma Republike Hrvatske u strategiji izvoza." Tourism and hospitality management 3, br. 2 (1997): 287-302. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.7
Harvard
Šergo, Z., Bošković, D., i Tomčić, Z. (1997). 'Konkurentna sposobnost turizma Republike Hrvatske u strategiji izvoza', Tourism and hospitality management, 3(2), str. 287-302. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.7
Vancouver
Šergo Z, Bošković D, Tomčić Z. Konkurentna sposobnost turizma Republike Hrvatske u strategiji izvoza. Tourism and hospitality management [Internet]. 1997 [pristupljeno 23.06.2021.];3(2):287-302. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.7
IEEE
Z. Šergo, D. Bošković i Z. Tomčić, "Konkurentna sposobnost turizma Republike Hrvatske u strategiji izvoza", Tourism and hospitality management, vol.3, br. 2, str. 287-302, 1997. [Online]. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.7

Sažetak
Rad prikazuje rezultate povijesnoga istraživanja konkurentne sposobnosti hrvatskoga turizma (1962.-1992.), te potonje rezultate integrira kroz analizu međuzavisnosti konkurentnosti i korištenja hotelijerskih kapaciteta Republike Hrvatske (kapitalnoga koeficijenta). Strategija re-struktuiranja konkurentnosti hrvatske turističke ponude danas podrazumijeva imperativno de-masifikaciju masovnoga tržišta, te aplikaciju dosljednoga kompetitivnoga, turističkoga tržišnoga modela imperfektne konkurencije.

Ključne riječi
konkurentnost; indeks konkurentnosti; turističko-ugostiteljski sektor; fiksni kapital; marginalni kapitalni koeficijent

Hrčak ID: 182329

URI
https://hrcak.srce.hr/182329

[engleski]

Posjeta: 357 *