hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.20867/thm.3.2.11

Process and trends in strategy and form of organizational structures (research of Istrian Partnership Companies of Hospitality)

Marli Gonan Božac ; Fakultet ekonomije i turizma “Dr. Mijo Mirković” Pula, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Marčelo Dujanić ; Ekonomski fakultet Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Tihomir Vranešević ; Ekonomski fakultet Zagreb, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (4 MB) str. 343-362 preuzimanja: 634* citiraj
APA 6th Edition
Gonan Božac, M., Dujanić, M. i Vranešević, T. (1997). Procesi i tendencije u donošenju strategije i oblikovanju organizacijske strukture (istraživanje na trgovačkim društvima za ugostiteljstvo Županije istarske). Tourism and hospitality management, 3 (2), 343-362. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.11
MLA 8th Edition
Gonan Božac, Marli, et al. "Procesi i tendencije u donošenju strategije i oblikovanju organizacijske strukture (istraživanje na trgovačkim društvima za ugostiteljstvo Županije istarske)." Tourism and hospitality management, vol. 3, br. 2, 1997, str. 343-362. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.11. Citirano 21.06.2021.
Chicago 17th Edition
Gonan Božac, Marli, Marčelo Dujanić i Tihomir Vranešević. "Procesi i tendencije u donošenju strategije i oblikovanju organizacijske strukture (istraživanje na trgovačkim društvima za ugostiteljstvo Županije istarske)." Tourism and hospitality management 3, br. 2 (1997): 343-362. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.11
Harvard
Gonan Božac, M., Dujanić, M., i Vranešević, T. (1997). 'Procesi i tendencije u donošenju strategije i oblikovanju organizacijske strukture (istraživanje na trgovačkim društvima za ugostiteljstvo Županije istarske)', Tourism and hospitality management, 3(2), str. 343-362. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.11
Vancouver
Gonan Božac M, Dujanić M, Vranešević T. Procesi i tendencije u donošenju strategije i oblikovanju organizacijske strukture (istraživanje na trgovačkim društvima za ugostiteljstvo Županije istarske). Tourism and hospitality management [Internet]. 1997 [pristupljeno 21.06.2021.];3(2):343-362. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.11
IEEE
M. Gonan Božac, M. Dujanić i T. Vranešević, "Procesi i tendencije u donošenju strategije i oblikovanju organizacijske strukture (istraživanje na trgovačkim društvima za ugostiteljstvo Županije istarske)", Tourism and hospitality management, vol.3, br. 2, str. 343-362, 1997. [Online]. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.11

Sažetak
The success of partnership companies of hospitality depends on occasional and constant improvements. The two most important stimuluses of improvement are the change of organizational structures (organizational redesign), and the executive leadership.
The executive leadership and thereby the top management team has the key role. The redesign of organizational structures has to be a dynamic process which will enable the compatibility with its surrounding.
The analysis of the organizational structure and strategy is conducted on the sample of Istrian partnership companies of hospitality.

Ključne riječi
strategy; organizational structure; top management team; communication mediums

Hrčak ID: 182333

URI
https://hrcak.srce.hr/182333

[hrvatski]

Posjeta: 800 *