hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.20867/thm.3.2.14

Menadžment i kvaliteta usluga brodskog ugostiteljstva u Hrvatskoj

Borislav Šimundić ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Damir Lovreković ; Jadrolinija, Rijeka, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (3 MB) str. 393-406 preuzimanja: 480* citiraj
APA 6th Edition
Šimundić, B. i Lovreković, D. (1997). Menadžment i kvaliteta usluga brodskog ugostiteljstva u Hrvatskoj. Tourism and hospitality management, 3 (2), 393-406. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.14
MLA 8th Edition
Šimundić, Borislav i Damir Lovreković. "Menadžment i kvaliteta usluga brodskog ugostiteljstva u Hrvatskoj." Tourism and hospitality management, vol. 3, br. 2, 1997, str. 393-406. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.14. Citirano 21.06.2021.
Chicago 17th Edition
Šimundić, Borislav i Damir Lovreković. "Menadžment i kvaliteta usluga brodskog ugostiteljstva u Hrvatskoj." Tourism and hospitality management 3, br. 2 (1997): 393-406. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.14
Harvard
Šimundić, B., i Lovreković, D. (1997). 'Menadžment i kvaliteta usluga brodskog ugostiteljstva u Hrvatskoj', Tourism and hospitality management, 3(2), str. 393-406. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.14
Vancouver
Šimundić B, Lovreković D. Menadžment i kvaliteta usluga brodskog ugostiteljstva u Hrvatskoj. Tourism and hospitality management [Internet]. 1997 [pristupljeno 21.06.2021.];3(2):393-406. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.14
IEEE
B. Šimundić i D. Lovreković, "Menadžment i kvaliteta usluga brodskog ugostiteljstva u Hrvatskoj", Tourism and hospitality management, vol.3, br. 2, str. 393-406, 1997. [Online]. https://doi.org/10.20867/thm.3.2.14

Sažetak
Naglim je razvojem turizma došlo do ubrzana razvoja putničke nacionalne flote čime je omogućeno 1989. godine priobalni i otočni dio Hrvatske posjeti 7,8 milijuna turista s ostvarenih 58 milijuna noćenja.
Paralelno s razvojem putničkoga brodarstva stvaralo se i brodsko ugostiteljstvo na linijskim brodovima te ugostiteljstvo na brodovima za kružno putovanje sa svim značajkama vezanim za razvoj brodogradnje i turizma u nas i u svijetu, pružajući putniku jednostavne ugostiteljske usluge na kratkim relacijama ili hotelijersko-ugostiteljske usluge na dužobalnim i međudržavnim linijama s dužinom navigacije od jednoga dana i više.
Inače, brodsko je ugostiteljstvo dio ukupnoga ugostiteljstva koje se obavlja na prijevoznim sredstvima, a svrha mu je zadovoljenje putnika u smještaju, prehrani i piću za vrijeme putovanja brodovima i predstavlja dio opće službe na brodovima. Brodska poduzeća vode ugostiteljstvo kao sporednu djelatnost koja je najčešće nužna za obavljanje temeljne djelatnosti, a to je prijevoz putnika i robe.
U ovome su radu istraživani menadžment i kvaliteta usluga brodskoga ugostiteljstva najvećega hrvatskoga brodara Jadrolinije Rijeka sa svim
specifičnostima i kritičkim osvrtom na pojedine dijelove pružanja usluga.

Ključne riječi
ugostiteljstvo; brodsko ugostiteljstvo; menadžment; kvaliteta

Hrčak ID: 182336

URI
https://hrcak.srce.hr/182336

[engleski]

Posjeta: 722 *