hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Imidž i marka hotela te specifičnosti u hrvatskom hotelijerstvu

Tonka Pančić Kombol ; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (3 MB) str. 381-391 preuzimanja: 287* citiraj
APA 6th Edition
Pančić Kombol, T. (1995). Imidž i marka hotela te specifičnosti u hrvatskom hotelijerstvu. Tourism and hospitality management, 1 (2), 381-391. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/182628
MLA 8th Edition
Pančić Kombol, Tonka. "Imidž i marka hotela te specifičnosti u hrvatskom hotelijerstvu." Tourism and hospitality management, vol. 1, br. 2, 1995, str. 381-391. https://hrcak.srce.hr/182628. Citirano 27.01.2021.
Chicago 17th Edition
Pančić Kombol, Tonka. "Imidž i marka hotela te specifičnosti u hrvatskom hotelijerstvu." Tourism and hospitality management 1, br. 2 (1995): 381-391. https://hrcak.srce.hr/182628
Harvard
Pančić Kombol, T. (1995). 'Imidž i marka hotela te specifičnosti u hrvatskom hotelijerstvu', Tourism and hospitality management, 1(2), str. 381-391. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/182628 (Datum pristupa: 27.01.2021.)
Vancouver
Pančić Kombol T. Imidž i marka hotela te specifičnosti u hrvatskom hotelijerstvu. Tourism and hospitality management [Internet]. 1995 [pristupljeno 27.01.2021.];1(2):381-391. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/182628
IEEE
T. Pančić Kombol, "Imidž i marka hotela te specifičnosti u hrvatskom hotelijerstvu", Tourism and hospitality management, vol.1, br. 2, str. 381-391, 1995. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/182628. [Citirano: 27.01.2021.]

Sažetak
Na europskom i svjetskom tržištu hotelske ponude, te u stručnoj i znanstvenoj literaturi razvijena su, utvrđena i definirana načela marketinške koncepcije o stvaranju hotelskog proizvoda te o hotelskom menedžmentu kvalitete koja je temelj razvoja imidža imena hotela kao marke.
U razvoju hrvatskog hotelijerstva nisu se razvila razumijevanja o hotelu kao prizvodu čije se ime u svijesti korisnika povezuje s kvalitetom usluge i ponude.
U radu se ističu važnosti obilježavanja hotela kao proizvoda. Ističu se specifičnosti razvoja hrvatskog hotelijerstva u kojem se hoteli nisu razvijali kao marke već kao ujednačena hotelska ponuda za masovni turizam. Jedan od ključnih aspekata u
rješavanju problema razvoja hrvatskog hotelijerstva je školovanje menedžera i marketinških stručnjaka.

Ključne riječi
ime proizvoda; imidž; marka; kvaliteta; hrvatsko hotelijerstvo

Hrčak ID: 182628

URI
https://hrcak.srce.hr/182628

[engleski]

Posjeta: 579 *