hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

INTERKULTURALNI ODGOJ I OBRAZOVANJE U FUNKCIJI PROMICANJA EUROPSKIH VRIJEDNOSTI

Vesna Bedeković ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (490 KB) str. 74-86 preuzimanja: 270* citiraj
APA 6th Edition
Bedeković, V. (2017). INTERCULTURAL EDUCATION IN THE FUNCTION OF THE EUROPEAN VALUES PROMOTION. Informatologia, 50 (1-2), 74-86. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/183670
MLA 8th Edition
Bedeković, Vesna. "INTERCULTURAL EDUCATION IN THE FUNCTION OF THE EUROPEAN VALUES PROMOTION." Informatologia, vol. 50, br. 1-2, 2017, str. 74-86. https://hrcak.srce.hr/183670. Citirano 28.02.2021.
Chicago 17th Edition
Bedeković, Vesna. "INTERCULTURAL EDUCATION IN THE FUNCTION OF THE EUROPEAN VALUES PROMOTION." Informatologia 50, br. 1-2 (2017): 74-86. https://hrcak.srce.hr/183670
Harvard
Bedeković, V. (2017). 'INTERCULTURAL EDUCATION IN THE FUNCTION OF THE EUROPEAN VALUES PROMOTION', Informatologia, 50(1-2), str. 74-86. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/183670 (Datum pristupa: 28.02.2021.)
Vancouver
Bedeković V. INTERCULTURAL EDUCATION IN THE FUNCTION OF THE EUROPEAN VALUES PROMOTION. Informatologia [Internet]. 2017 [pristupljeno 28.02.2021.];50(1-2):74-86. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/183670
IEEE
V. Bedeković, "INTERCULTURAL EDUCATION IN THE FUNCTION OF THE EUROPEAN VALUES PROMOTION", Informatologia, vol.50, br. 1-2, str. 74-86, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/183670. [Citirano: 28.02.2021.]

Sažetak
Multikulturalno okruženje i trajna potreba za prilagodbom obrazovanja demokratskim standardima europskog kulturno-pluralnog društva u centar pozornosti dovodi pitanje implementacije interkulturalnog odgoja i obrazovanja u kontekstu promicanja europskih vrijednosti i podupiranja europske dimenzije obrazovanja kao dominantne smjernice obrazovnih politika europskih zemalja. U radu se analiziraju rezultati empirijskog istraživanja provedenoga među studentima prijediplomskog, diplomskog i poslijediplomskog doktorskog studija pedagogije na sveučilištima u Hrvatskoj, Srbiji, BiH, Slovačkoj i Češkoj. Rezultati su ukazali na značajan učinak sociokulturnih čimbenika na stupanj poznavanja cilja interkulturalnog odgoja i obrazovanja, koji se kreće u okvirima osnovnih načela interkulturalnog odgoja i obrazovanja, temeljenih na osvještavanju mogućnosti uzajamnog kulturnog obogaćivanja, naglašavanju snošljivosti i suživota različitih kultura, ravnopravnom prihvaćanju kulturno različitih pojedinaca i skupina, smanjenju stereotipa i predrasuda, izbjegavanju etnocentrizma i ksenofobičnosti, te suprotstavljanju diskriminaciji.

Ključne riječi
interkulturalno obrazovanje; komunikacija; Europa

Hrčak ID: 183670

URI
https://hrcak.srce.hr/183670

[engleski]

Posjeta: 556 *