Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Sustav vrijednosti, implicitna pedagogija i kompetencije suvremenog odgojitelja

Ksenija Romstein orcid id orcid.org/0000-0001-6540-0273 ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Hrvatska
Leo Staković ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 279 Kb

str. 32-43

preuzimanja: 1.403

citiraj


Sažetak

Kvalitetan pedagoški rad je temeljen na razumijevanju dječje perspektive, znanju o razvoju djece i promišljanju o vlastitom djelovanju. Kako bi se saznalo više o poželjnim karakteristikama suvremenog odgojitelja, studenti predškolskoga odgoja su kroz rad u fokus grupama identificirali moralne vrijednosti, kompetencije i sastavnice implicitne pedagogije za koje se može reći da su temelj kvalitetne pedagoške djelatnosti. Visoko na ljestvici poželjnih moralnih i karakternih osobina našle su se empatija, tolerancija, razumijevanje i strpljenje. Iznimno važnim kompetencijama studenti drže vještine suradnje s različitim ljudima, znanja o razvoju djece i primjerenim načinima zadovoljavanja dječjih potreba. Pragmatičnost dobivenih rezultata očituje se u jačanju vještina samorefleksije i autonomnog mišljenja koje se u suvremenom odgojno-obrazovnom procesu smatraju ključnim čimbenicima kvalitete.

Ključne riječi

sustav vrijednosti; implicitna pedagogija; kompetencije; studenti; odgojitelji; kvaliteta

Hrčak ID:

184258

URI

https://hrcak.srce.hr/184258

Datum izdavanja:

12.7.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.616 *