hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.17234/SocEkol.26.3.3

Pozitivan utjecaj životinje na razvoj djeteta kao izazov odgojiteljskoj djelatnosti

Tea Kevac ; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb; Hrvatska
Tomislav Krznar

Puni tekst: hrvatski, pdf (121 KB) str. 125-136 preuzimanja: 242* citiraj
APA 6th Edition
Kevac, T. i Krznar, T. (2017). Pozitivan utjecaj životinje na razvoj djeteta kao izazov odgojiteljskoj djelatnosti. Socijalna ekologija, 26 (3), 125-136. https://doi.org/10.17234/SocEkol.26.3.3
MLA 8th Edition
Kevac, Tea i Tomislav Krznar. "Pozitivan utjecaj životinje na razvoj djeteta kao izazov odgojiteljskoj djelatnosti." Socijalna ekologija, vol. 26, br. 3, 2017, str. 125-136. https://doi.org/10.17234/SocEkol.26.3.3. Citirano 10.12.2019.
Chicago 17th Edition
Kevac, Tea i Tomislav Krznar. "Pozitivan utjecaj životinje na razvoj djeteta kao izazov odgojiteljskoj djelatnosti." Socijalna ekologija 26, br. 3 (2017): 125-136. https://doi.org/10.17234/SocEkol.26.3.3
Harvard
Kevac, T., i Krznar, T. (2017). 'Pozitivan utjecaj životinje na razvoj djeteta kao izazov odgojiteljskoj djelatnosti', Socijalna ekologija, 26(3), str. 125-136. https://doi.org/10.17234/SocEkol.26.3.3
Vancouver
Kevac T, Krznar T. Pozitivan utjecaj životinje na razvoj djeteta kao izazov odgojiteljskoj djelatnosti. Socijalna ekologija [Internet]. 2017 [pristupljeno 10.12.2019.];26(3):125-136. https://doi.org/10.17234/SocEkol.26.3.3
IEEE
T. Kevac i T. Krznar, "Pozitivan utjecaj životinje na razvoj djeteta kao izazov odgojiteljskoj djelatnosti", Socijalna ekologija, vol.26, br. 3, str. 125-136, 2017. [Online]. https://doi.org/10.17234/SocEkol.26.3.3

Sažetak
U ovom radu nastojimo prikazati neke temeljne odrednice proučavanja pozitivnog utjecaja životinja na razvoj djeteta. Istražujući aspekte dječjeg emotivnog i kognitivnog razvoja, razlažući konkretne uvide o pozitivnom utjecaju životinja na djetetov razvoj, nastojimo doprijeti do pozicije koju možemo promatrati kao temelj suvremene odgojiteljske djelatnosti. S druge strane, sadašnji trenutak postojanja čovjeka obilježavaju brojni problemi širokih razmjera, primjerice, destrukcija prirodnog okoliša ili tehnifikacija života u cjelini. U ovom radu, između ostaloga, postavljamo pitanje o tome kako bismo mogli umanjiti negativni intenzitet spomenutih događanja. Smatramo da je rješenja moguće naći u izgradnji bioetičkog senzibiliteta. Temeljni uvidi u nastanak i razvoj bioetike kazuju da je potrebno novo znanje te novi oblik komunikacije / posredovanja tog znanja koji bi bili okrenuti očuvanju života. U suvremenoj odgojiteljskoj profesiji vidimo potencijal za promjene u tom smjeru.

Ključne riječi
odgojiteljska profesija; djetinjstvo; razvoj djeteta; životinje; senzibilitet; bioetika

Hrčak ID: 191735

URI
https://hrcak.srce.hr/191735

[engleski] [njemački]

Posjeta: 475 *