Dinamički potencijal povratnih informacija u samoreguliranom učenju i motivaciji djece s teškoćama u učenju matematike
Linda Salihu
orcid.org/0000-0003-1673-5602
; Department of Pedagogy, University of Prishtina
Mikko Aro
; Department of Education, Special Education, University of Jyväskylä, Finland
Pekka Räsänen
; Niilo Mäki Institute, Finland
APA 6th Edition Salihu, L., Aro, M. i Räsänen, P. (2017). Dynamic Potential of Feedback in Self-Regulated Learning and Motivation of Children with Mathematical Learning Difficulties. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 53 (2), 111-129. https://doi.org/10.31299/hrri.53.2.9
MLA 8th Edition Salihu, Linda, et al. "Dynamic Potential of Feedback in Self-Regulated Learning and Motivation of Children with Mathematical Learning Difficulties." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 53, br. 2, 2017, str. 111-129. https://doi.org/10.31299/hrri.53.2.9. Citirano 07.12.2019.
Chicago 17th Edition Salihu, Linda, Mikko Aro i Pekka Räsänen. "Dynamic Potential of Feedback in Self-Regulated Learning and Motivation of Children with Mathematical Learning Difficulties." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 53, br. 2 (2017): 111-129. https://doi.org/10.31299/hrri.53.2.9
Harvard Salihu, L., Aro, M., i Räsänen, P. (2017). 'Dynamic Potential of Feedback in Self-Regulated Learning and Motivation of Children with Mathematical Learning Difficulties', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 53(2), str. 111-129. https://doi.org/10.31299/hrri.53.2.9
Vancouver Salihu L, Aro M, Räsänen P. Dynamic Potential of Feedback in Self-Regulated Learning and Motivation of Children with Mathematical Learning Difficulties. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2017 [pristupljeno 07.12.2019.];53(2):111-129. https://doi.org/10.31299/hrri.53.2.9
IEEE L. Salihu, M. Aro i P. Räsänen, "Dynamic Potential of Feedback in Self-Regulated Learning and Motivation of Children with Mathematical Learning Difficulties", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.53, br. 2, str. 111-129, 2017. [Online]. https://doi.org/10.31299/hrri.53.2.9
Sažetak Ovim istraživanjem želio se ispitati učinak vrste povratnih informacija (feedback-a) na učenje i motivaciju djece s teškoćama u učenju matematike. Procijenjena je izvedba 76-ero djece - polaznika petih razreda na zadacima računanja, kao i njihova motivacija za rješavanje matematičkih zadataka, s obzirom na vrstu povratne informacije: trenutnu korektivnu povratnu informaciju te odgođenu konvencionalnu povratnu informaciju. Rezultati istraživanja pokazali su da su djeca imala značajno bolji rezultat kada im je bila pružena trenutna korektivna povratna informacija, nego kada im je pružena odgođena konvencionalna povratna informacija. Rezultati također ukazuju da pružanje trenutne povratne informacije povećava motivaciju učenika za rješavanje zadataka. S druge strane, pružanje odgođene povratne informacije imalo je negativan utjecaj na motivaciju, kao i na izvedbu u rješavanju matematičkih zadataka. Rezultati također pokazuju da su prisutnost matematičkih teškoća i prethodna razina razvoja matematičkih vještina bili značajni prediktori kasnije uspješnosti u rješavanju vremenski ograničenih zadataka, što, međutim, nije bio slučaj s promjenama u motiviranosti učenika.