APA 6th Edition Krušić, V. (2016). "Učitelj umjetnik" - Davorin Trstenjak. Hrvatski, 14 (1), 39-51. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/191852
MLA 8th Edition Krušić, Vladimir. ""Učitelj umjetnik" - Davorin Trstenjak." Hrvatski, vol. 14, br. 1, 2016, str. 39-51. https://hrcak.srce.hr/191852. Citirano 15.04.2021.
Chicago 17th Edition Krušić, Vladimir. ""Učitelj umjetnik" - Davorin Trstenjak." Hrvatski 14, br. 1 (2016): 39-51. https://hrcak.srce.hr/191852
Harvard Krušić, V. (2016). '"Učitelj umjetnik" - Davorin Trstenjak', Hrvatski, 14(1), str. 39-51. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/191852 (Datum pristupa: 15.04.2021.)
Vancouver Krušić V. "Učitelj umjetnik" - Davorin Trstenjak. Hrvatski [Internet]. 2016 [pristupljeno 15.04.2021.];14(1):39-51. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/191852
IEEE V. Krušić, ""Učitelj umjetnik" - Davorin Trstenjak", Hrvatski, vol.14, br. 1, str. 39-51, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/191852. [Citirano: 15.04.2021.]
Sažetak U radu je predstavljeno istraživanje učiteljskog djelovanja Davorina Trstenjaka kroz prizmu uporabe umjetnosti i dramskog izraza u nastavi. Predstavljaju se didaktički postupci u kojima se Trstenjak, iako ih nije iscrpno opisivao, koristio suvremenim dramskim tehnikama i metodama. Navodi iz proučene literature potvrđuju Trstenjaka kao zastupnika otvaranja posebnih kazališta za djecu te ranog zastupnika vrlo snažnih zahtjeva humanističke pedagogije za umjetničkim utemeljenjem kurikula, tj. za ugrađivanjem umjetničkih djela i postupaka u odgojno-obrazovne procese, metode i obrazovna područja.