hrcak mascot   Srce   HID

Ostalo

Mogućnosti primjene mobilnih aplikacija u nastavi prirode i biologije

Ivanka Podrug   ORCID icon orcid.org/0000-0001-9022-2325 ; Osnovna škola Mertojak, Split, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 165-176 preuzimanja: 548* citiraj
APA 6th Edition
Podrug, I. (2017). Mogućnosti primjene mobilnih aplikacija u nastavi prirode i biologije. Educatio biologiae, (3.), 165-176. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/192688
MLA 8th Edition
Podrug, Ivanka. "Mogućnosti primjene mobilnih aplikacija u nastavi prirode i biologije." Educatio biologiae, vol. , br. 3., 2017, str. 165-176. https://hrcak.srce.hr/192688. Citirano 23.09.2020.
Chicago 17th Edition
Podrug, Ivanka. "Mogućnosti primjene mobilnih aplikacija u nastavi prirode i biologije." Educatio biologiae , br. 3. (2017): 165-176. https://hrcak.srce.hr/192688
Harvard
Podrug, I. (2017). 'Mogućnosti primjene mobilnih aplikacija u nastavi prirode i biologije', Educatio biologiae, (3.), str. 165-176. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/192688 (Datum pristupa: 23.09.2020.)
Vancouver
Podrug I. Mogućnosti primjene mobilnih aplikacija u nastavi prirode i biologije. Educatio biologiae [Internet]. 2017 [pristupljeno 23.09.2020.];(3.):165-176. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/192688
IEEE
I. Podrug, "Mogućnosti primjene mobilnih aplikacija u nastavi prirode i biologije", Educatio biologiae, vol., br. 3., str. 165-176, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/192688. [Citirano: 23.09.2020.]

Sažetak
Implementacija ICT-a u obrazovanju današnjih generacija, tzv. digitalnih urođenika, je ključan faktor u procesu njihovog osposobljavanja za samostalan život i učenje u suvremenom dobu. Nažalost, svjedoci smo loše tehnološke opremljenosti hrvatskih škola zbog čega primjena ICT-a u nastavi nije česta pojava. Stoga je cilj ovog rada bio istražiti mogućnosti primjene besplatnih mobilnih aplikacija dostupnih na Google play digitalnom servisu, istražiti primjenu aplikacije PlantNet Plant Identification na terenskoj nastavi iz prirode u 6. razredu osnovne škole te u okviru nastavne cjeline Primorske vazdazelene šume te istražiti utjecaj korištenja pametnih telefona u nastavi na angažman i motivaciju učenika. Pretraživanjem Google Play digitalnog servisa pronađeno je 6 mobilnih aplikacija za koje se smatra da su prikladne za rad s učenicima u osnovnoj školi u nastavi prirode i biologije. Jedna od aplikacija, PlantNet Plant Identification, testirana je u radu s učenicima na terenskoj nastavi iz prirode. U istraživanju je sudjelovao 51 učenik 6 razreda. Pokazalo se kako učenici sjajno prihvaćaju i jako se dobro snalaze u m-učenju.

Ključne riječi
ICT; mobilne aplikacije u nastavi; m-učenje; terenska nastava

Hrčak ID: 192688

URI
https://hrcak.srce.hr/192688

[engleski]

Posjeta: 905 *