Časopisi po područjima
Uredništva
Autori
Politike i razmjena
|
Izvorni znanstveni članak
SAMOPROCJENE I VRŠNJAČKE PROCJENE JAVNOGA GOVORA BUDUĆIH UČITELJA
Željka Šijačić
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek, Hrvatska
Marija Sablić
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek, Hrvatska
Željko Rački
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek, Hrvatska
Puni tekst: hrvatski, pdf (51 MB)
|
str. 105-115 |
preuzimanja: 42* |
citiraj |
APA 6th Edition Šijačić, Ž., Sablić, M. i Rački, Ž. (2017). SAMOPROCJENE I VRŠNJAČKE PROCJENE JAVNOGA GOVORA BUDUĆIH UČITELJA. Život i škola, LXIII (1), 105-115. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/193884
MLA 8th Edition Šijačić, Željka, et al. "SAMOPROCJENE I VRŠNJAČKE PROCJENE JAVNOGA GOVORA BUDUĆIH UČITELJA." Život i škola, vol. LXIII, br. 1, 2017, str. 105-115. https://hrcak.srce.hr/193884. Citirano 19.02.2019.
Chicago 17th Edition Šijačić, Željka, Marija Sablić i Željko Rački. "SAMOPROCJENE I VRŠNJAČKE PROCJENE JAVNOGA GOVORA BUDUĆIH UČITELJA." Život i škola LXIII, br. 1 (2017): 105-115. https://hrcak.srce.hr/193884
Harvard Šijačić, Ž., Sablić, M., i Rački, Ž. (2017). 'SAMOPROCJENE I VRŠNJAČKE PROCJENE JAVNOGA GOVORA BUDUĆIH UČITELJA', Život i škola, LXIII(1), str. 105-115. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/193884 (Datum pristupa: 19.02.2019.)
Vancouver Šijačić Ž, Sablić M, Rački Ž. SAMOPROCJENE I VRŠNJAČKE PROCJENE JAVNOGA GOVORA BUDUĆIH UČITELJA. Život i škola [Internet]. 2017 [pristupljeno 19.02.2019.];LXIII(1):105-115. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/193884
IEEE Ž. Šijačić, M. Sablić i Ž. Rački, "SAMOPROCJENE I VRŠNJAČKE PROCJENE JAVNOGA GOVORA BUDUĆIH UČITELJA", Život i škola, vol.LXIII, br. 1, str. 105-115, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/193884. [Citirano: 19.02.2019.]
|
Sažetak Cilj je istraživanja ispitati odnose vršnjačkih procjena obilježja govora i govorničkoga samopouzdanja sa samoprocjenom govorničkoga samopouzdanja u budućih učitelja razredne nastave. Istraživanje pruža odgovor na pitanje mogu li se na temelju ocjena u studiju i samoprocjene govorničkoga samopouzdanja predvidjeti vršnjačke procjene obilježja govora. U istraživanju su tečnost u izražavanju, bogatstvo rječnika, jasnoća i razgovijetnost govora te govori li student (N = 62) hrvatskim standardnim jezikom korištena kao obilježja jezično i komunikacijski (govorno) kompetentnih govornih modela. Uporabom regresijske analize nalazi predstavljeni u radu upućuju na statistički značajne odnose između konsenzusno mjerenoga govorničkog samopouzdanja i mjerenih obilježja kvalitete govora prema procjeni vršnjaka, samoprocjene govorničkoga samopouzdanja, ali i materijalne pripreme za poučavanje iskazane prosjekom ocjena tijekom učiteljskoga studija. Rezultati podržavaju razlikovanje obilježja govora i govorničkoga samopouzdanja, kao i potrebu ponuditi budućim učiteljima podršku u razvoju govor, ali i pozitivnoga govorničkog samopouzdanja.
Ključne riječi govorničko samopouzdanje; komunikacijska kompetencija; osobine učitelja; retorika; strah od javnog nastupa
Hrčak ID: 193884
URI https://hrcak.srce.hr/193884
[engleski]
[njemački]
|
Kontakt
Moj profil
Registracija novih korisnika
Zaboravili ste lozinku?
|