hrcak mascot   Srce   HID

Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, Vol.LXIII No.1 Lipanj 2017.

Izvorni znanstveni članak

SAMOPROCJENE I VRŠNJAČKE PROCJENE JAVNOGA GOVORA BUDUĆIH UČITELJA

Željka Šijačić ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek, Hrvatska
Marija Sablić ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek, Hrvatska
Željko Rački ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (51 MB) str. 105-115 preuzimanja: 33* citiraj
APA 6th Edition
Šijačić, Ž., Sablić, M. i Rački, Ž. (2017). SAMOPROCJENE I VRŠNJAČKE PROCJENE JAVNOGA GOVORA BUDUĆIH UČITELJA. Život i škola, LXIII (1), 105-115. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/193884
MLA 8th Edition
Šijačić, Željka, et al. "SAMOPROCJENE I VRŠNJAČKE PROCJENE JAVNOGA GOVORA BUDUĆIH UČITELJA." Život i škola, vol. LXIII, br. 1, 2017, str. 105-115. https://hrcak.srce.hr/193884. Citirano 17.11.2018.
Chicago 17th Edition
Šijačić, Željka, Marija Sablić i Željko Rački. "SAMOPROCJENE I VRŠNJAČKE PROCJENE JAVNOGA GOVORA BUDUĆIH UČITELJA." Život i škola LXIII, br. 1 (2017): 105-115. https://hrcak.srce.hr/193884
Harvard
Šijačić, Ž., Sablić, M., i Rački, Ž. (2017). 'SAMOPROCJENE I VRŠNJAČKE PROCJENE JAVNOGA GOVORA BUDUĆIH UČITELJA', Život i škola, LXIII(1), str. 105-115. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/193884 (Datum pristupa: 17.11.2018.)
Vancouver
Šijačić Ž, Sablić M, Rački Ž. SAMOPROCJENE I VRŠNJAČKE PROCJENE JAVNOGA GOVORA BUDUĆIH UČITELJA. Život i škola [Internet]. 2017 [pristupljeno 17.11.2018.];LXIII(1):105-115. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/193884
IEEE
Ž. Šijačić, M. Sablić i Ž. Rački, "SAMOPROCJENE I VRŠNJAČKE PROCJENE JAVNOGA GOVORA BUDUĆIH UČITELJA", Život i škola, vol.LXIII, br. 1, str. 105-115, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/193884. [Citirano: 17.11.2018.]

Sažetak
Cilj je istraživanja ispitati odnose vršnjačkih procjena obilježja govora i govorničkoga samopouzdanja sa samoprocjenom govorničkoga samopouzdanja u budućih učitelja razredne nastave. Istraživanje pruža odgovor na pitanje mogu li se na temelju ocjena u studiju i samoprocjene govorničkoga samopouzdanja predvidjeti vršnjačke procjene obilježja govora. U istraživanju su tečnost u izražavanju, bogatstvo rječnika, jasnoća i razgovijetnost govora te govori li student (N = 62) hrvatskim standardnim jezikom korištena kao obilježja jezično i komunikacijski (govorno) kompetentnih govornih modela. Uporabom regresijske analize nalazi predstavljeni u radu upućuju na statistički značajne odnose između konsenzusno mjerenoga govorničkog samopouzdanja i mjerenih obilježja kvalitete govora prema procjeni vršnjaka, samoprocjene govorničkoga samopouzdanja, ali i materijalne pripreme za poučavanje iskazane prosjekom ocjena tijekom učiteljskoga studija. Rezultati podržavaju razlikovanje obilježja govora i govorničkoga samopouzdanja, kao i potrebu ponuditi budućim učiteljima podršku u razvoju govor, ali i pozitivnoga govorničkog samopouzdanja.

Ključne riječi
govorničko samopouzdanje; komunikacijska kompetencija; osobine učitelja; retorika; strah od javnog nastupa

Hrčak ID: 193884

URI
https://hrcak.srce.hr/193884

[engleski] [njemački]

Posjeta: 103 *